Bavarian Nordic — April 2023
-
Hvis nogle er i tvivl omkring havfor et selskab i har investeret i så hørt rolf sass interview den 3/1 på youtube. Her siger han klar 3 min indei interviewet at de længe har betragtet sig som et profitabel selskab, altså ikke længere et biotek selskab. Dette gentage igen 15minutter inden, hvor han også adressere spørgsmål omkring kapitaludvidelse og sige det er en helt anden situation nu hvor investorer ikke forventer dette men istedet bliver han spurgt omkring dividente og strategi. Så når
-
-
ahh, det har jo hele tiden, de sidste 10 år, været strategien at udvide produktpaletten..og de kap udvidelsen lavede de jo kun pga opkøbet af de 2-3 produkter. Ikke noget nyt idet, bortset fra at man kan diskutere finansieringen..og/eller størrelsen på emissionen....hvis jeg ellers forstår hvad du skriver

-
...og nu har vi altså 3 fase 3 read-outs indenfor 2-3 måneder...+ måske store kontrakter på pox/mpox vacciner nært forestående...det er da så spændende, som det kan blive. Skal vi fokusere på det istedet...
-
..ikke helt uenig. Men nu har vi ny formand og en særdeles spændende fremtid, som jo kan ændre nuværende trading range fuldstændig ved positive udfald.
-
Algoritmerne har for meget styring i aktien. Ærligt med at der ikke er mere støtte og tiltro til selskabet.
-
Det bliver dyrt at få Chaplin ud... han sikrede sig en kæmpe gyldne håndtryk-aftale for et år siden...
-
Nu må den negativitet da snart stoppe. I sider jo og taler kursen ned dag efter dag. Nogle mener, at det jo ikke er os småaktionærer, der styrer kursen, men når Helge er så glad for, at mange læser med, så sidder I jo og fraråder folk at købe aktien. Det er da dårligt købmandskab. Det er jo ikke Bava, der er noget galt med, som jeg ser det, der bliver gjort en stor indsats for at udvikle og udvide firmaet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind