Bavarian Nordic — April 2023
-
Det kan godt være det er fjollet, men ligner sjovt nok sandheden. Sandheden er ofte ilde hørt

-
Tak Strøjer
-
God formiddag. Ifølge dette https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT05329220, så burde den "Primary Completion Date" for ABNCoV2 være i denne måned
-
Primary Completion Date: "The date on which the last participant in a clinical study was examined or received an intervention to collect final data for the primary outcome measure. Whether the clinical study ended according to the protocol or was terminated does not affect this date."
-
Prøver igen med linket: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT05329220
-
..ja, lidt uklart, for man skulle tro, at den sidste deltager fik skuddet, da studiet blev opdateret til 'active, not enrolling' sidste måned. Sammenligningen foretages 4 uger efter, så data må komme i maj...imo.
-
..sorry 'Active, not recruiting'
-
..det forestiller jeg mig også ja.
-
Shorts nede på 5,39%
-
Jeg tænkte på nøjagtig det samme i dag
-
Det er ikke algoritmerne der er skyld i denne kurs. Hvis det var et godt køb ville kursen afgjort stige, når folk køber nok. Der er simpelthen ikke nok der mener at kursen er for lav. Og hvis den var mere værd er bava simpelt
hen ikke gode nok til at få det fortalt. -
Spændende år at være BN aktionær - lige rundt om
-
hjørnet kommer en masse nyheder. Jeg tror på, at vi skal skal se kurs 350 plus (konservativt sat) i år, da vi får en overvægt af positive fase 3 resultater, plus mpox og
rabies kommer til at give flotte indtægter !:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind