Bavarian Nordic — April 2023
-
Bavarian: Nye retningslinjer kan lægge dæmpe salget af coronavacciner https://www.proinvestor.com/investornyt/966293/bavarian-nye-retningslinjer-kan-laegge-daempe-salget-af-coronavacciner
-
Nigeria To Receive Monkeypox Vaccine From US Govt https://leadership.ng/nigeria-to-receive-monkeypox-vaccine-from-us-govt/
-
...'Dutch vaccine manufacturer'...Bava ikke kendt i Nigeria...endnu

-
..de US lagre må simpelthen snart skulle fyldes op..
-
*BAVARIAN: VENTER TOPLINJERESULTATER MED RSV-VACCINE I MIDTEN AF 2023
-
****BAVARIAN: HAR NOK TILFÆLDE I RSV-STUDIE TIL AT GENNEMFØRE ANALYSE
-
...vidste vi ikke det?

-
-
åbentbart ikke...men synes ellers
Henrik Juell eller Rolf havde nævnt det. -
præcis:)
-
...ja, lige sidstnævnte klinger lidt hult, men synes ellers generelt kommunikationsniveauet samt mængden af den, er hævet sammenlignet med tidligere...
-
Hvis de øger værdien i firmaet mere, end de henter ind i emissioner, har jeg ikke noget at indvende. Ved sidste emission købte de to vacciner, en fabrik, et udviklingscenter og et fase 3 forsøg. Jeg ser det som en rigtig god handel, og køber op på kursfaldet.
-
...er helt enig i at det var en god handel, som følger strategien...det var mere vendingen 'til enhver tid..'...når man kigger tilbage. Yderligere kan det diskuteres, om emissionen var strengt nødvendig, nu bro-kapitalen var på plads...samt det cashflow de pt. har...man kan måske have klaret sig for 5% eller mindre....
-
..tror dog også, som susinvest nævner, at sandsynligheden for endnu en emission de kommende år, er meget meget lav.
-
Finanshuset Citi ser et bedre end ventet salg af Bavarians vaccine mod abekopper.
Det skriver Bloomberg News.Citi-analytiker Peter Verdult ser en stor sandsynlighed for yderligere kontrakter på vaccinen i både Frankrig og USA. Og derfor ser Peter Verdult en betydelig chance for, at estimatet for Jynneos skal oprevideres.
Salget af vaccinen, der i USA markedsføres under navnet Jynneos og også kaldes Imvanex og Imvamune, løb op i 1035 mio. kr. i fjerde kvartal 2022.
-
Tak Kirt
..de franske sundhedsmyndigheder anbefalede allerede sidste år at stockpile mpox vaccinen...og det var såvidt jeg husker til op imod 10% af befolkningen, linkede til artiklen dengang. Så den er også i min bog, spm er kun om de venter til den langtidsholdbare... -
Strøjer - det er meget sjældent, at jeg ikke er enig med dig. De tre fase 3 kan blive meget dyrere, end budgetteret, så en velspækket pengekasse er et must. Da Genmab for år tilbage havde opbygget en kassebeholdning på over 2Mia. lavede de en emission for at fylde ekstra på bogen, det så helt unødvendigt ud, men det var vist en langsigtet fordel.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind