Bavarian Nordic — April 2023
-
Bavarian-storaktionær vil bremse
bonusordning til topledelse https://www.proinvestor.com/investornyt/963446/bavarian-storaktionaer-vil-bremse-bonusordning-til-topledelse -
Strøjer, der hvor jeg tror det går galt for bava er ikke så meget tallene der ser fornuftig ud. Det er mere deres kommunikation eller rettere manglende.eksempelvis har bavarian ikke selv meldt ud omkring 2024-25, der er kun 8mdr til, og hvad skal vi forvente af omsætning på de eksisterende produkter, ligger de på samme niveau som i år eller kommer de tilbage på pre mpox niveau?. Jeg er overbevist om at de er disse manglende oplysninger der er en af grundene til at kursen bliver ved med at fa
-
Kraken, Chaplin har nu flere gange omtalt, hvad der ligger i ordre på mpox udover 2023, check webcasts på hjemmesiden fra feb/mar...mener han sagde op imod 900 mill usd, hvor han forventede at ekstra bulk skulle tilkøbes for at udnytte optionen...men check det.
-
Strøjer, de har jo købt nye produkter

-
Kraken prøv lige at se på, hvad der omsættes af rabiesvaccinen. Pox har holdt firmaet i gang i mange år, den forsvinder ikke. Hvor meget kapacitet, der er på den tilkøbte fabrik, ved jeg ikke, men det vil da øge produktionen. Det vil hjælpe, hvis man selv kan producere rabiesvaccinen, og ikke længere skal købe den af GSK.
-
Foruden at de eksisterende produkter bærer de næste år, så kommer 3 fase 3 forsøg med data snart. Chikungunya - kommer først senest juli (Completion dato) Covid senest September 2023 (Completion dato) og sidst RSV. Ja 3 fugle på taget - men fede fugle, son jeg tror kommer i mål. Så fine udsifter
-
-
Bavarian Nordic-storaktionær vil bremse bonusordning til topledelse
Selskabets brug af warrants er steget med 71 pct. siden 2020.
(medwatch.dk)
-
..covid read-out kommer uden tvivl før september. Det er jo ikke det samme som completion. Forventer personligt april/maj for dette...
-
Estimated Primary Completion Date : April 2023
Estimated Study Completion Date : September 2023 - se linket : https://clinicaltrials.gov/ct2/show/results/NCT05329220?term=Abncov2&draw=2&rank=1
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind