Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Jeg synes jeg læste et sted, at der også skulle komme data fra de som deltog i fase 2, altså om langtids holdbarheden, Jeg kan ikke genfinde infoen lige nu, men vedkommende som slog det op skrev "any day" - info fra pålidelig kilde. Nogen der kan be-/afkræf
e det her i forum? -
...der kommer langtidsdata, det er jeg ikke i tvivl om, det har jeg på en mail fra Rolf sidste år.
-
..og da fase to data kom sidst i februar 2022, passer 'any day' måske meget godt

-
mon ikke den info kommer i samme pm fase 3 readout?
-
*som
-
..nej det tror jeg faktisk ikke. Ville være taktisk forkert med aktionærplejen i mente.
-
..det meste burde være forberedt, skulle man tro. De har da haft tid nok
. Så når data kommer, er det bare at køre sas-programmet igen, eller hvad man bruger nu om dage. Det regulatoriske burde også de også være på forkant med. Nå..det er mit syn på det. -
beklager...der er noget med keyboardet.
-
Den 29/4 2021 udsendte BN en pressemeddelelse vedr. prækliniske data fra ABNCoV2 vaccinen. De kom fra Rahoud University Medical Center i Holland. Og de var særdeles imponerende i forhold til mRNA vaccinerne. Den 18/3 2021 havde Michael Novod / Nordea været ude med den helt vilde forudsigelse, at såfremt BN's covid vaccine blev en succes, kunne kursen på BN's aktier nå 900 kr. Tja, det var dengang! Men der ligger selvfølgelig data klar, som givetvis også skal samkøres.
-
Langtidsaftaler kan sagtens komme først tror jeg. Den er på trapperne, efter udmeldinger. Med lidt færre resultater, grundet frafald af deltagere, men det var forventet. Fase 3 med foreløbige data (tror jeg) ca april og endelige data ca sept. hvis vi får de foreløbige data.
-
Den 23/8 2021 meddelte BN, at de igangsatte fase 2 forsøget med covid-vaccinen med 150 sunde mennesker, der havde erhvervet immunitet enten via covid smitte eller gennem vaccinatione med eksisterende vacciner. Her ville BN's vaccine skulle vise effekten af et boost af SARS-CoV-2 antibody i kroppen. Desuden fik 60 mennesker, de rikke tidligere havde været syge af covid 2 injektioner med vaccinen for at vurdere effekten af vaccinens evne til at booste immunforsvaret.
-
...harmonerer fint med min åbning på tråden, men så læste jeg lige, at primary completion date, definerers som 'The date on which the last participant in a clinical study was examined or received an intervention to collect final data for the primary outcome measure.'
-
så lidt forvirring der...
-
Biden administration warns of $35 billion shortfall for health emergency stockpile https://www.cbsnews.com/news/biden-administration-warns-of-35-billion-shortfall-for-health-emergency-stockpile/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind