Bavarian Nordic — Oktober 2022
-
Jeg har en gang alle tilkendegivet, hvad jeg mener om den short-snak, og jeg har intet behov for at gentage mig selv 100 gange Jeg lover højt og hellig at jeg i al fremtid vil prøve at holde mig ude af den snak. Til gengæld, hvis jeg må, så vil jeg gerne stille et spørgsmål om den proces BNs covid skal igennem. Der var forleden lidt tale om, hvorvidt BN kunne forvente at deres vaccine kunne komme hurtigere igennem hos FDA. Taler vi her om det der hedder Fast Track? Og hvornår tildeles det?
-
Vi stopper her. Jeg laver en chat i aften, hvor dem som har fokus på shortning i aktien kan debattere emnet. Lidt ærgeligt at debatindlægget som læses af et utal af besøgende hver dagåbenbart ikke er attraktivt at skrive videre i.
-
PS: Det er ikke første gang i Proinvestors historie i vhar lavet en "aflastningschat". Det har vi f..eks gjort, når daytradere i en populær aktie har haft et andet behov for at skrive mange flere indlæg end de langsigtede. Det var begge parter meget tilfredse med.
-
Glimrende, Helge - tak. GOD weekend til alle senere
-
Jeg synes det er en tåbelig idé. Pardon my french. God weekend.
-
Worktrader...Jeg er 64 år gammel. Knokler rumpetten ud af bukserne fra tidlig morgen til sen aften på Proinvestor. Jeg gider simpelthen ikke se ukonstruktiv småfnidder og personligt rettede bemærkninger i nogle af vore chats og debattråde. Derfor laver jeg mere plads til at debattere shorting på i fred og ro for dem som ønsker det.
-
..og stor respekt for dit store arbejde Helge! Jeg skriver pænt og sagligt og giver svar på tiltale. Hvis du ikke kan acceptere det, så må jeg finde et andet sted at debattere!
-
Har jeg sagt, at jeg ikke kan acceptere det du skriver?
-
...du retter din anklage mod mig. Jeg håber du kan se modpartens rolle i diskussionen.
-
Jeg har ikke skrevet noget, jeg ikke 100% kan stå inde for.
-
Oprigtig talt så syntes jeg også at det er ærgerligt at opdele debatten om en enkelt aktie men never mind lad os nyde at Bavarian er i grønt, det er forhåbentligt det alle kan lide i dette debatforum
-
Worktrader ..Jeg retter INGEN anklage mod dig eller andre. Jeg tager overhovedet ikke stilling til hvem der siger hvad i denne sag. Jeg løser som erfaren mangeårig moderator på sociale medier konstruktivt et pladsproblem i en chat ved at tilføje endnu mere plads.
-
Elton...Vi har trebavarian fora på Facebook og masser af plads i vores debatsektionpå websiden, hvor man kan debattere aktien udover denne chat. Nu får man blot en yderligere mulighed.
-
Ked af den polemik som du skal "høre på" Helge - om noget der er en løsning. God weekend Helge og ALLE andre her i dette ypperlige forum.
-
Til alle dem som vil se hvordan man kan diskutere alskens emner i en enkelt tråd kan jeg anbefale den allermest læste i Proinvestors histore. https://www.proinvestor.com/boards/100987
-
Ok Helge, det er dit site, og du gør hvad du mener er rigtigt. Jeg synes bare ikke det giver mening, Shorts diskussioner optræder når Bava falder uden grund, og folk er frustrerede. Min holdning er, at det skal der være plads til. Jeg har ikke særlig stort fokus på shorts, men agiterer i tolerancens navn.
-
ST...Det er ok. Jeg er mest træt af min indbakke om morgenen med klager over dette og hint i denne chat. Det bliver forhåbenligt løst nu.
-
..ja, det kan være problemet er større end jeg ser, hvor der kun er en 2-3 skribenter, der er utilfredse...
-
Worktrader...Jeg har det præcis som dig med shortindlæg.Dermed ikke sagt, at man som moderator ikke skal løse tingene på en konstruktiv måde.
-
Helt fint Helge, respekterer at det er dig som ejer sitet som WT skriver, men måske din indbakke kunne elimineres om morgenen går ud fra at Klagerne er de samme, der er som regel to sider af en sag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind