Bavarian Nordic — Oktober 2022
-
Oprigtig talt så syntes jeg også at det er ærgerligt at opdele debatten om en enkelt aktie men never mind lad os nyde at Bavarian er i grønt, det er forhåbentligt det alle kan lide i dette debatforum
-
Worktrader ..Jeg retter INGEN anklage mod dig eller andre. Jeg tager overhovedet ikke stilling til hvem der siger hvad i denne sag. Jeg løser som erfaren mangeårig moderator på sociale medier konstruktivt et pladsproblem i en chat ved at tilføje endnu mere plads.
-
Elton...Vi har trebavarian fora på Facebook og masser af plads i vores debatsektionpå websiden, hvor man kan debattere aktien udover denne chat. Nu får man blot en yderligere mulighed.
-
Ked af den polemik som du skal "høre på" Helge - om noget der er en løsning. God weekend Helge og ALLE andre her i dette ypperlige forum.
-
Til alle dem som vil se hvordan man kan diskutere alskens emner i en enkelt tråd kan jeg anbefale den allermest læste i Proinvestors histore. https://www.proinvestor.com/boards/100987
-
Ok Helge, det er dit site, og du gør hvad du mener er rigtigt. Jeg synes bare ikke det giver mening, Shorts diskussioner optræder når Bava falder uden grund, og folk er frustrerede. Min holdning er, at det skal der være plads til. Jeg har ikke særlig stort fokus på shorts, men agiterer i tolerancens navn.
-
ST...Det er ok. Jeg er mest træt af min indbakke om morgenen med klager over dette og hint i denne chat. Det bliver forhåbenligt løst nu.
-
..ja, det kan være problemet er større end jeg ser, hvor der kun er en 2-3 skribenter, der er utilfredse...
-
Worktrader...Jeg har det præcis som dig med shortindlæg.Dermed ikke sagt, at man som moderator ikke skal løse tingene på en konstruktiv måde.
-
Helt fint Helge, respekterer at det er dig som ejer sitet som WT skriver, men måske din indbakke kunne elimineres om morgenen går ud fra at Klagerne er de samme, der er som regel to sider af en sag
-
Når der 2-3 utilfredse som siger noget, så kan jeg garanterer dig for, at der er mange flere. Der er mange andre i indbakken.
-
Sorry LLI...Det var en fejl knap jeg ramte i adm.modullet.
-
Tager endnu en gang hatten af for din moderation. Den er uvurderlig og resultatet står bøjet i neon - Danmarks bedste investorforum. God weekend til jer alle

-
Det ser ud som om at der bliver skrevet med usynlig skrift herinde jvf. Det sidste indlæg fra Helge til LLI ???
-
Elton...Jeg harvde slettet indlægget fra LLI ved at trykke på en forkert adminknap på mobilen. Den slags sker desværre lidt for ofte for mig på mobilen lille skærm.
-
Jeg undskylder - og LLI posterså igen.
-
Men forsvandt der ikke også en del andre indlæg fra skribenten Margit eller?
-
Magda bad selv om at få sin profil alle hendes indlæg.
-
og alle indlæg slettet.
-
Status i Monkeypox i US - https://www.mass.gov/doc/weekly-report-monkeypox-cases-and-people-vaccinated-october-27-2022/download
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind