Bavarian Nordic — Oktober 2022
-
Ja...enig i det hele...omkring opjusteringen var det mere omkring hvornår ikke om
- i så fald den 7. i år...:/ -
..og tænk hvis de lufter forventninger til 23 i konferencekaldet...så kan vi hurtigt komme tilbage til et rationelt kursleje...
-
Shorts 5,69...dropper da forholdsvis hurtigt...
-
...tror det er regnskabet, der nærmer sig og sandsynligheder, der evalueres på...har vi ikke en brevkasseredaktør til den slags spørgsmål?

-
just kidding
-
Er der nogen der har fået bavas nye covid vaccine? Jeg skrev til dem for et par uger siden, og blev så ringet op i går. Forsøget løber over 6 mdr, så kræver 7x kørsel.Jeg får at vide i morgen om de starter et center op tættere på mig
-
Jeg har tænkt nøjagtig det samme @Cupcake. Shorts er faldet til under 6% og der virker lidt underligt… måske de venter til at den stiger til at åbne nye positioner?
-
Der foregår noget…. Den stiger lige pludselig
-
kom så med en mail på en kæmpe us aftale over 10 år...+ udskiftning af lageret
-
...handlet 20-30 mio aktier siden sidst jeg kiggede..
-
@WorkTrader... Det skal først godkendes af kongressen - og det sker i hvert fald ikke før midtvejsvalget....
-
2023 bliver et kanon-år for Bava, det kan der næppe herske tvivl om. Men man behøver bare følge med i denne chat for at indse, at forventningerne også allerede er skruet enormt højt op. Nu må man jo bare håbe, at de Bava-tro og markedet ikke skruer forventningerne for højt, så de kun kan skuffe. Det sidste vi har brug for er en skuffelse (endda på en positiv baggrund) i denne aktie som er så skrøbelig. Men lige nu går det jo fint.
-
ja..I know..drømmer bare..
-
Til 15.54
-
..må være et short tilbagekøb...
-
Drømme er der heldigvis ikke skat på. Endnu altså…hehe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind