Bavarian Nordic — Oktober 2022
-
Når markedet falder 1%, falder Bava 5%. Når markedet stiger 1%, stiger Bava 0,3%
-
Pengeop..dele, omend mindre, af alle de ordrer jeg nævner, skal leveres i 2022..og dermed vel også faktureres i 22...spørgsmålet er om summen ligger udenfor spændet...tror også det er ca. 100 mio, der afgør om der opjusteres..
-
..vi hørte da iøvrigt ikke om Tedros bibeholder MPX som Pheic, gjorde vi? Eller der afventes måske stadig anbefalingen...
-
De afventer en tilbagemelding fra ekspert komiteen.
-
Tjek. Igen, tror de samler op og kommer med en opjustering i år. Jeg holder løbende øje med WHO på Twitter og deres hjemmeside. Intet nyt fortsat om MPX. Min tanke er, at WHO ikke allerede nu nedjusterer MPX til lavere niveau, men de begrundelser bl.a., at MPX er i hele verden, nogle lande oplever stigning, andre lande bl.a. er man usikker på, om MPX helt forsvinder (det tror jeg ikke). Disse forhold gør, at vi kan risikere at se nye stigende udbrud i USA og andre lande. Derudover vil WHO stadig
-
…have fokus på MPX, da vi skal udgå at den muterer ml. mennesker og dyr (for sent tror jeg). Vi har allerede i flere år set, hvordan MPX springer ml. mennesker og dyr. Lad os håbe at en værre variant af MPX ikke dukker op.
-
Ja...enig i det hele...omkring opjusteringen var det mere omkring hvornår ikke om
- i så fald den 7. i år...:/ -
..og tænk hvis de lufter forventninger til 23 i konferencekaldet...så kan vi hurtigt komme tilbage til et rationelt kursleje...
-
Shorts 5,69...dropper da forholdsvis hurtigt...
-
...tror det er regnskabet, der nærmer sig og sandsynligheder, der evalueres på...har vi ikke en brevkasseredaktør til den slags spørgsmål?

-
just kidding
-
Er der nogen der har fået bavas nye covid vaccine? Jeg skrev til dem for et par uger siden, og blev så ringet op i går. Forsøget løber over 6 mdr, så kræver 7x kørsel.Jeg får at vide i morgen om de starter et center op tættere på mig
-
Jeg har tænkt nøjagtig det samme @Cupcake. Shorts er faldet til under 6% og der virker lidt underligt… måske de venter til at den stiger til at åbne nye positioner?
-
Der foregår noget…. Den stiger lige pludselig
-
kom så med en mail på en kæmpe us aftale over 10 år...+ udskiftning af lageret
-
...handlet 20-30 mio aktier siden sidst jeg kiggede..
-
@WorkTrader... Det skal først godkendes af kongressen - og det sker i hvert fald ikke før midtvejsvalget....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind