Bavarian Nordic — December 2021
-
Er der nogen der har et overblik over, hvornår Bavarian startede deres undersøgelser af deres vaccine´s muligheder mod Omicrom? Bavarian må da også snart have noget at fortælle markedet, så "de andre" ikke forsætter med at stjæle opmærksomheden? Det er vist vigtigere end nogensinde før.
-
@Nike. Det er meget muligt, at de ser på de samme serumprøver som rapporteret d. 5/12 overfor Omikron (dvs. serumprøver fra deltagerne i 100 ug boosterdelen). Her kan man fx teste via pseudovirus nAbs, ”live” virus nAbs og kompetitivt receptorbindingassay. Dette vil give et svar på, om BNs vaccine kan bruges som booster overfor Omikron.
-
Jo da! På den korte bane har markedet altid ret, længere er den ikke. Når året er slut har de naturligvis også ret på den lange bane. På den lange "horisont" derimod, er det din opgave at finde ud af hvordan du vil positionere dig. Og her tager markedet meget ofte grundigt fejl. Det gør analytikere så også. Faktisk kender vi jo alle forskningen, der siger at man lige så godt kan slå plat og krone, eller benytte den berømte abe. Jeg vælger nu altid selv mine lange positioner, eller horisont.
-
Enig Nike - Det jeg mente, var at kursen er kursen, og derfor har markedet ret. Det kan blot ikke bruge til noget som helst. Hvorfor gør markedet som det gør? Straffer markedet Bava pga kapitaludvidelsen ?, pga RSV ? eller pga Covid vaccinen ? Algoritmer ? o.s.v. Investorer skal have is oi maven og stole på sig selv.
-
BioBio: Som jeg forstår det, er Pfizer og Moderna´s vacciner stadig proteinbaseret, som Bavarians, så det støtter vel også formodningen for, at Bavarian har fat i den lange ende, om end jeg er med på, at den bagvedliggende teknologi er radikal anderledes. Men hvornår mon der kan komme en udmelding om det, idet jeg synes at Rolf Sass mere end har antydet, at de kigger ind i emnet, og andet vil jo også være useriøst, når man betragter verdenssituationen.
-
Pfizer og Modernas er afhængig af, at kroppen selv producerer proteiner ud fra det indsprøjtede mRNA. Det er disse proteiner, som kroppen så rejser et immunrespons imod. Ved BNs og Sanofis er proteinerne allerede lavet (hos BNs via Expres2ions insektceller). Dermed kan immunforsvaret reagere direkte på BNs og Sanofis vaccine.
-
Bava, omini
-
Bavarian vil nok ikke starte fase 3 før de ved om vaccine virker mon ominicon, ligeledes vil kursen nok heller ikke ændre sin nedadgående tendens indtil dette er afgjort
-
Rolf Sass har meldt ud, at Ph3 ikke iværksættes før Ph2 er afsluttet, da erfaringerne fra Ph2 designer Ph3. Pensionisten: Jeg mener at Helge Larsen har luftet teorien om, at manglende finansiering af Ph3 ifm RVS kunne udgøre grundlaget for emissionen, fordi Big Pharma kunne presse aftale betingelserne ind i så ringe vilkår pga. Bava´s pengemangel, at de efter en kapitalrejsning stod anderledes i forhandlinger, og at de endvidere ikke skulle afvente en aftale, da tidsfaktoreren på den måde
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind