Bavarian Nordic — April 2021
-
Så er der så småt listepriser ude på Zegalogue, ca. 1.750,- dkk. for en enkelt nødpen og 3.500,- dkk. for en to-pak.
"If so, that translates to roughly $280 for a single Zegalogue injector pen, and roughly $561 for a two-pack. The company also says it will be working with insurers/payers to get coverage and formulary inclusion, and expects “broad coverage” at the time of launch.
Diabetes: Symptoms, Causes, Treatment, Prevention, and More
Find out everything you need to know about diabetes here, including types, symptoms, causes, and risk factors.
Healthline (www.healthline.com)
-
Hvis vi i ZP ser mere på nu og her og mht Mr IKEA-pose så lagde han denne på E for et par uger siden (Jeg lagde den her dengang)
-
-
Mht de 500.000 så husk de 4-6mill er dem der BURDE bruge den - @upside intact
-
han er ikke en guru men en stemme at lytte til - der er kun en der vurderer om évt investering - spejlet:)
-
Hverken Lau, Buffet eller andre rammer alle rigitgt - hvis man siger det er løgn. Man skal ikke kun vurdere folk på det de rammer forkert . den samlede bundlinie er DET.
-
Lau har da ca. 10 % Orpha. Det kan da kun være godkendt indtil videre:-) Man kan også vente på Markettimer giver et købssignal på Zealand, men så er kursen vel omkring 250-270?
-
Ja, sådan er vi så forskellige. Jeg ville gerne undgå personlige henvendelser fra hhv. Finanstilsynet og SØIK og det tror jeg også Lau tænker....
-
Domenick Beskos hører man ikke så meget om for tiden
-
Havde han
ikke fået politi mv på nakken efter at have trylllet en kundes 3mill ned til 2.000,-...? -
Ja, kurtagen er det eneste sikre ved en handel.
-
jeps Kurt og Tage er stenrige:)
-
Mit korte svar er ja. Spørg ex @Helge - Han kommer heller ikke med sine personlige anbefalinger, men forklarer sine nuancer og lader folket drage egne mellemregninger og konklusioner. Havde det været Hans Jørgen fra Sønderomme, ville der være større spillerum for, at skyde købs- og salgsanbefalinger afsted uden at komme i klemme.
-
@Johnlau - nu skal jeg ikke gøre mig til dommer. Det har du måske bedre forudsætninger for, at vurdere end jeg. At Lau vælger, at købe aktien mandag eftermiddag, efter aktien først er faldet 30-35% og dernæst stiger 10 % i en abnorm handelsvolumen medfører dog næppe, hverken markedsmanipulation eller forsøg herpå
Lau fortæller at han har købt, hvilken strategi han anvender og nogle kursmål. Vælger han at smide aktierne den følgende formiddag, stik mod hans strategi, så bevæger han sig i..... -
gåzone, men som jeg læse og hører sagens fremstilling, er det på ingen måde tilfældet.
-
@Johnlau du kan evt. dyrke markedsmisbrugsforordningen (nuværende MAR). Der står mange interessant forhold omkring finansmarkedet og opførsel. Tror ikke du finder en jura ekspert der gider bruge tid på Lau's specifikke opførsel i mio-klubben.
-
Lau er porteføljeforvalter i Mio-klubben. Han har i årevis fortalt om sine køb og salg af diverse aktier til porteføljerne i Mio-klubben, hos AktieInfo samt privat. Det værste han kan gøre er faktisk at omtale aktier meget positivt uden at disclaime, at han selv har dem
. Det er han utrolig observant på. -
JohnLau, Det er så nemt med bankanalytikere. De har ikke privat ejerskab af de aktier de laver analyser på. Det har analytikere uden for bankerne i langt større omfang. Det disclaimer de lige som Lau Svendsen i deres analyser.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind