Bavarian Nordic — April 2021
-
Så er der så småt listepriser ude på Zegalogue, ca. 1.750,- dkk. for en enkelt nødpen og 3.500,- dkk. for en to-pak.
"If so, that translates to roughly $280 for a single Zegalogue injector pen, and roughly $561 for a two-pack. The company also says it will be working with insurers/payers to get coverage and formulary inclusion, and expects “broad coverage” at the time of launch.
Diabetes: Symptoms, Causes, Treatment, Prevention, and More
Find out everything you need to know about diabetes here, including types, symptoms, causes, and risk factors.
Healthline (www.healthline.com)
-
Hvis vi i ZP ser mere på nu og her og mht Mr IKEA-pose så lagde han denne på E for et par uger siden (Jeg lagde den her dengang)
-
-
Mht de 500.000 så husk de 4-6mill er dem der BURDE bruge den - @upside intact
-
han er ikke en guru men en stemme at lytte til - der er kun en der vurderer om évt investering - spejlet:)
-
Hverken Lau, Buffet eller andre rammer alle rigitgt - hvis man siger det er løgn. Man skal ikke kun vurdere folk på det de rammer forkert . den samlede bundlinie er DET.
-
Lau har da ca. 10 % Orpha. Det kan da kun være godkendt indtil videre:-) Man kan også vente på Markettimer giver et købssignal på Zealand, men så er kursen vel omkring 250-270?
-
Ja, sådan er vi så forskellige. Jeg ville gerne undgå personlige henvendelser fra hhv. Finanstilsynet og SØIK og det tror jeg også Lau tænker....
-
Domenick Beskos hører man ikke så meget om for tiden
-
Havde han
ikke fået politi mv på nakken efter at have trylllet en kundes 3mill ned til 2.000,-...? -
Ja, kurtagen er det eneste sikre ved en handel.
-
jeps Kurt og Tage er stenrige:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind