Genmab — Februar 2026
-
Dejligt at høre at du har noteret dig for lang tid siden at regnskabet skulle være d. 17 - det gør at jeg ikke gider at tænke på det længere..... Og nøj, hvor jeg dog savner noget debat om Genmab.... Det store problemm er jo bare at der er ike meget ved at debatere en aktie, som performer så dårligt og har gjort det igennem år...
-
-
...so what U are saying EL is, that share buy backs for the next 1-2 years is highly unlikely, yes?
-
I see a new optimal "buy in price" on Genmab again then!

-
Her er nogle der mener den er 70% undervurderet
https://finance.yahoo.com/news/genmab-cpse-gmab-attractively-priced-110759280.html -
Fuldkommen enig E L i at der skrives for meget om konspiration og negative forhold. Hvis chatten kun handlede om aktiens udvikling på kort sigt, kunne jeg til dels forstå lidt. Og at tro at TA entydigt kan bruges er farligt. Det sidste år har jeg tjent stort på Gen (aktier og Bull I perioder) og er i gang igen. OG hver eneste gang ved at handle FØR TÁ overhovedet var begyndt at vise tegn. Aktien er afhængig af andre forhold.
-
-
Ja tak, lad os få noget debat også i de dårlige tider..... For Genmab chatten har i den grad vist at man synes det er skide skægt og spændende når det går op. Men når det går ned, bliver debatten stille, og det er lige før at godmorgen hilsnerne fylder mere en selve debatten.... Der er masser af debatører der er forsvundet herinde, også mange af dem der var langsigtet. - Hvor er de henne nu. - Sidder de bare og klør sig i håret og venter på bedre tider, eller er de gået helt ud af aktien?..
-
Vi ser allerede nu at hullet er ved at blive lukket, når indtægterne for Darzalex forsvinder.... Og vi ser ingen tegn på en stigende kurs forud for data for DLBCL-2 - trods det vi kan have store forventninger?.... Hvis stoffet bliver godkendt i første linje. Så burde hullet definitivt være lokket. Og fjederen burde sprænge kursen i helt andre højderend vi ser i dag. Men hvorfor bliver det ikke stille og roligt indregnet i kursen ift. sandsynligheden. Sådan plejer det da at være?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind