Genmab — Februar 2026
-
Er @EL taget til OL?
-
Godmorgen

-
Godmorgen, hvad er jeres tanker om kursen på den korte bane i forbindelse med regnskab lige om lidt?
-
Kursen virker attraktiv lige nu i betragtning af at alt det fundamentale på den lange bane ser godt ud.
-
2026 ser vildt spændende ud. Men vi skal nok frem til andet halvår, før de super interessante data kommer.Genmab er efter min mening super lavt prissat og vidner slet ikke om det nuværende potentiale.... Når det er sagt, så er jeg stadig af den opfattelse at for nuværende bliver aktien styret, - og det er derfor meget svært at sige hvad der sker på den korte bane. Hvis aktien stadig bliver handlet efter TA. Så vil kurs 1830 være en rigtig stærk bund. - Det vil undre mig, hvis regnskabet skuffer
-
Enig. Apropos regnskabet, så står der fejlagtigt inde på fx Nordnet, at regnskabet allerede foreligger i morgen (d. 12/2) - sjovt nok ligesom sidste år

-
Dette er helt klart en fejl, jf. Genmabs egen hjemmeside, hvor det først er på tirsdag i næste uge, d. 17/2.
-
Indtil da vil kursen sikkert sive en anelse yderligere ned mod støtten, tænker jeg.
-
Hej :-), er der en som har overblik over hvilke nye forsøg i 2026 der bliver startet op og hvilke der tages ud af omkostningssiden ift hvad der blev kommunikeret ved seneste kvartal ??? Har ikke selv overblik men en mave fornemmelse der siger stigende omkostninger = mindre overskud, grundet nye forsøg
-
searching like this and make sure 'Display' is set to 'Newest first' should give you good idea. https://clinicaltrials.gov/search?term=genmab OR Petosemtamab i think all Rina-S, Peto and Epco trials are recruiting fast so should be on the high side of cost expectations. Offset ofcourse by losing/ stopping a few more trials than expected, notably Acasunlimab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind