Genmab — Februar 2026
-
Regnskabskalender udtræk 27.01.2026
Dato
Selskaber
22. januar
Tryg
3. februar
Demant
4. februar
AMBU, Novo Nordisk, DSV, Carlsberg
5. februar
Danske Bank, GN Store Nord, Jyske Bank, A.P. Møller-Mærsk, Vestas, Pandora, Rockwool
6. februar
Ørsted, Coloplast
17. februar
Genmab
18. februar
FLS
19. februar
Zealand Pharma, ISS
25. februar
AL Sydbank, NKT, Novonesis
26. februar
Royal Unibrew -
Er @EL taget til OL?
-
Godmorgen

-
Godmorgen, hvad er jeres tanker om kursen på den korte bane i forbindelse med regnskab lige om lidt?
-
Kursen virker attraktiv lige nu i betragtning af at alt det fundamentale på den lange bane ser godt ud.
-
2026 ser vildt spændende ud. Men vi skal nok frem til andet halvår, før de super interessante data kommer.Genmab er efter min mening super lavt prissat og vidner slet ikke om det nuværende potentiale.... Når det er sagt, så er jeg stadig af den opfattelse at for nuværende bliver aktien styret, - og det er derfor meget svært at sige hvad der sker på den korte bane. Hvis aktien stadig bliver handlet efter TA. Så vil kurs 1830 være en rigtig stærk bund. - Det vil undre mig, hvis regnskabet skuffer
-
Enig. Apropos regnskabet, så står der fejlagtigt inde på fx Nordnet, at regnskabet allerede foreligger i morgen (d. 12/2) - sjovt nok ligesom sidste år

-
Dette er helt klart en fejl, jf. Genmabs egen hjemmeside, hvor det først er på tirsdag i næste uge, d. 17/2.
-
Indtil da vil kursen sikkert sive en anelse yderligere ned mod støtten, tænker jeg.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind