Genmab — December 2024
-
-
Tjaa
-
Det er lang tid siden man som aktionær i Genmab har haft en følelse af “outstanding year”
-
Medarbejdere der er ansat de seneste 5 år, ligger også inde med en stak værdiløse warrants. De har nok også svært ved at se Hvad der er outstanding!
-
Tjaaa nedturene for Novo og Zealand i dag, sætter da også udviklingen for Genmab lidt i perspektiv. Usikkerhed, skuffelser og mangel på triggere koster åbenbart helt vildt efterhånden. Gen har så kunnet trække pinen i lang tid. Men! Man kan så gisne om hvad der sker, i tilfælde af at noget pludselig lykkes. Så er det vel ikke skaldede 25% vi taler om ;
-
Var det Vittus eller Riis, der gennem længere tid havde ugentlige indslag om Genmabs performance versus Novo? Der har være temmelig stille på den front et stykke tid.
-
Tilgiv mig, hvis dette er old news "FDA APPROVES ALHEMO
INJECTION AS ONCE-DAILY PROPHYLACTIC
TREATMENT TO PREVENT OR REDUCE THE FREQUENCY OF BLEEDING
EPISODES FOR ADULTS AND CHILDREN 12 YEARS OF AGE AND OLDER WITH
HEMOPHILIA A OR B WITH INHIBITORS
NOVO NORDISK A/S - TRIAL SHOWS 86% REDUCTION IN BLEEDS
WITH
ALHEMO PROPHYLAXIS
NOVO NORDISK A/S - COMMON ADVERSE REACTIONS INCLUDE
INJECTION SITE REACTIONS AND URTICARIA" -
Fik samme opfattelse som dig Solsen. Han kunne godt have udskiftet industry med Genmab. Men han er jo forsker og er vildt med udvikling og de nye muligheder han ser i bispecific. Jeg har længe blret af den opfattelse at når han siger best os yet to come, handler det ikke om
-
@lahn1 ja jeg hørte ham sige det i en sammenhæng, der fik mig til at forstå det. Han sagde, at med de gamle monoklonare antistoffer var man nået meget langt, men at nye teknologier som bl.a. bispecific og ADC var “ the best yet to come” Og det er ikke i morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind