Genmab — December 2024
-
Tilgiv mig, hvis dette er old news "FDA APPROVES ALHEMO
INJECTION AS ONCE-DAILY PROPHYLACTIC
TREATMENT TO PREVENT OR REDUCE THE FREQUENCY OF BLEEDING
EPISODES FOR ADULTS AND CHILDREN 12 YEARS OF AGE AND OLDER WITH
HEMOPHILIA A OR B WITH INHIBITORS
NOVO NORDISK A/S - TRIAL SHOWS 86% REDUCTION IN BLEEDS
WITH
ALHEMO PROPHYLAXIS
NOVO NORDISK A/S - COMMON ADVERSE REACTIONS INCLUDE
INJECTION SITE REACTIONS AND URTICARIA" -
Fik samme opfattelse som dig Solsen. Han kunne godt have udskiftet industry med Genmab. Men han er jo forsker og er vildt med udvikling og de nye muligheder han ser i bispecific. Jeg har længe blret af den opfattelse at når han siger best os yet to come, handler det ikke om
-
@lahn1 ja jeg hørte ham sige det i en sammenhæng, der fik mig til at forstå det. Han sagde, at med de gamle monoklonare antistoffer var man nået meget langt, men at nye teknologier som bl.a. bispecific og ADC var “ the best yet to come” Og det er ikke i morgen

-
Why bigger is not always better in biotech https://www.ft.com/content/09da57a0-1e00-4657-8dff-78c11cb37b3a
-
"Across Europe, there is a long-standing mismatch between scientific prowess and the capital to exploit it. Legal and cultural barriers limit the international flow of funds. The scarcity of capital means valuations are on average 40 per cent lower in Europe than in the US, according to Forbion
" -
Proinvestor.com samt vore 33 Facebookgrupper holder som altid åbent døgnet rundt alle juledagene for debat, chat og nyhedsflow. Torsdag 26. december laver vi den vanlige ugevideo samt udsender vort nyhedsbrev.
Glædelig jul til alle.
-
Glædelig jul til alle
Er nogen herinde bekendt med J&J vaner/historik ift. opkøb? efter mine beregninger, så er det billigere for J&J at købe Genmab (god præmie er indregnet) frem for at betale royalties, såfrem CD38 data er meget gode og J&J vil udnytte option. Hvad tænker I? -
Investeringspodcasten 254: 2024 bliver ikke kun et godt men meget godt investeringsår. Hvis du altså har investeret "globalt" i USA. Her er et tilbageblik på noget af det som glædede investorerne og samtidig noget som de hurtigst vil forsøge at glemme. https://proinvestor.com/boards/123691
-
@YPE jeg forstår pointen, men tror retssagerne har skabt en problematisk kløft imellem Genmab og J&J ift. et opkøb. Jeg har længe sagt, at hvis nogen burde købe Genmab, så er det Novo. Novo har længe snakket om, at de vil brede sig til andre sygdomme og i forrige uge fik Danmark øjnene op for, hvor farligt det potentielt kan være, at Novo reelt er så 'etbenet'. Tror Genmabs world class forskningsenhed i kombination med Novo's kommercielle end-to-end maskine kunne skabe et dansk pharma powerhouse
-
Kort video: Warren Buffett on How to Invest in Pharma Stocks https://proinvestor.com/boards/123716
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind