Genmab — August 2024
-
Man gennemfører de mest lønsomme alternativer indenfor den knappe kapacitet og det gælder også selv om man kan låne eller kan egenfinansiere idet pengene kun kan bruges én gang. Jeg tror derfor, på det foreliggende grundlag, at beslutningen er 1. porteføljestrategisk, 2. kæmpe underskud gør at man hurtigt må se på omkostningerne og 3. at man hurtigt kan komme ud af G1046 og stadig beholde mulighederne for royalty og milestones som w skriver 13.34
-
-
Godmorgen

-
Men, Genmab og BioNTech kan have forskellige risikoanalysemodeller. Det er uklart, om de har hver deres model, som begge parter har adgang til, eller om de har udviklet en fælles model i fællesskab. Det mest naturlige ville være at have en fælles project model, efter min mening. Det er også muligt, at de har en risikoanalysemodel rettet mod hinanden. Jeg har deltaget i adskillige projekter, hvor vi foretog risikoanalyser i forhold til de firmaer, vi skulle samarbejde med.
-
Det skulle jo helst ikke ende i en voldgiftssag som den mellem JBN og Genmab. Risikoen er altid til stede, selvom den måske kun udgør 1-5% chance for at ende i en voldgift. Det er vigtigt at håndtere risici og konfliktpunkter på en konstruktiv måde for at undgå sådanne uenigheder. Håber Genmab har lært af JNJ voldgiften.
-
Amgen's marketing efforts help boost Tepezza sales -Is the thyroid eye disease (TED) treatment finally gaining momentum that is sustainable? https://www.fiercepharma.com/pharma/amgens-marketing-efforts-help-boost-tepezza-sales
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind