Genmab — Juli 2024
-
Det undre mig også @Raun, men der er nok mange af de store som ikke vil have Gmab på bogen (overfor deres kunder) før der er vished om Hex-CD38. Desværre tager den alle opmærksomheden. Gen1046 data i Sep, bør kunne trække meget op hvis data holder. Rybrevant godkendelse i 1L i EU og 1+2L i USA i NSCLC sidst på året. Hexabody-CD38 Data, Rina-S data med flere pts, Tivdak opstart af PH3. Det er alle ret tunge triggers, som kan vende trenden 180 grader.
-
Jeg bruger strategien til min egen portefølje og ville ikke dele useriøse data, medmindre det kan bidrage til profit. Jeg er meget tilfreds med min 83% fortjeneste på 717 handler. Teknisk analyse (TA) har fungeret godt for mig og mange andre investorer. Seriøst, Genmab er den aktie, hvor jeg har opnået den største profit i løbet af de sidste 15+ år, så jeg føler, at jeg kender aktien ret godt og dens handelsmønstre. Sorry guys jeg er ikke enig i at alle måneder er ens.
-
TA er baseret på sandsynlighed og intet mere. Matematisk beregning er ikke noget, alle er gode til, så det er helt naturligt, at der vil være mange, der er uenige, og det er helt i orden. Folk bør handle ud fra, hvad de mener er rigtigt og virker bedst for dem selv. Jeg har handlet med aktier siden 1990 og har lært af mine fejl, men jeg har aldrig bebrejdet andre for deres strategier.
-
@Stockbull.... I tiden hvor Genmab var i uptrend (og de har været lange). Der synes jeg du ramte aktien særdeles godt med dine TA analyser, og jo mere du ramte, jo mere spidsede jeg personligt ører, når der kom guldkort fra dig......Personligt vil jeg helt sikkert følge med i hvad dine streger fortæller og håber at du vil dele den info med forum fremadrettet....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind