Genmab — December 2023
-
First line submission filed: Johnson & Johnson Submits Supplemental Biologics License Application and New Drug Application to U.S. FDA Seeking Approval of RYBREVANT
(amivantamab-vmjw) Plus Lazertinib for the Treatment of Patients with EGFR-Mutated Non-Small Cell Lung Cancer (NSCLC) / MARIPOSA -
Johnson & Johnson Submits Supplemental Biologics License Application and New Drug Application to U.S. FDA Seeking Approval of RYBREVANT® (amivantamab-vmjw) Plus Lazertinib for the Treatment of Patients with EGFR-Mutated Non-Small Cell Lung Cancer (NSCLC)
/PRNewswire/ -- Johnson & Johnson announced today the submission of a supplemental Biologics License Application (sBLA) to the U.S. Food and Drug...
(www.prnewswire.com)
-
and EMA filing, impressive... https://www.janssen.com/emea/sites/www_janssen_com_emea/files/lazertinib_ema_filing_press_release_december_2023.pdf
-
Helge Larsen opsummerer 2023 for de mest populære selskaber på ProInvestor.com. Han kigger især på kursudviklingen - også hvordan den tegner for 2024. Hvad skal der ske med Novo Nordisk-aktien oven på det vilde kursridt i 2023? Hvad er retningen for Bavarian Nordic efter alt den uro og mislykkede forsøg i pipelinen? Anavex er stadig under vild shortning. Hvordan ser næste år ud for Genmab, som har fået kursklø i år? Kort video https://www.proinvestor.com/boards/117489
-
Det tror jeg ikke at jeg har oplevet tidligere at @Helge Larsen nu også udviser undren og vel også lidt bekymring over kursudviklingen af aktien for 2023.... Er meget enig i det sagte...... Kunne det virkelig være sådan at det er manglende institutionelle investorer... - I så fald er det vel warrantsprogrammet der rammer Genmab som en boomerang?
-
Raun..Der er ikke rigtigt noget nyt under solen fra mig i min opdatering i forhold til mine løbende kommentarer her i 2023. Det med aktionærsammensætningen er vist almindeligt kendt.
De senere år har vi dog ikke haft det så meget fremme her i chatten. -
Det eneste jeg er lidt undrende over ved kursudviklingen er vægtningen af de bud jeg selv og andre har på konkrete årsager til den negative udvikling.
-
Hvis "døden" absolut skal have en årsag, er min overordnede konklusion som nævnt i dagens video, at biotekaktier - uanset kvalitet - over en bred kam er usexede for investorerne. Risikopræmien er ikke værd at have med at gøre - og græsset betragtes meget mere grønt og saftigt andre steder.
-
Ja det da rimlig tydligt Genmab følger NBI for tiden. Institutions og funds har top 20 stadig over 50% af Genmab aktierne. Warrants er jo bare en aflønnings metode til at motivere bestyrelsen mere i.f.t hvis de fik en normal årsløn. Masser benytter options og warrants til at motivere bestyrelse, C-suite og medarbejdere inklusiv Tesla. JNJ er også 13% nede for 2023.
-
@Stockbull - Det kan godt være at det "bare" er aflønningsform. Men vi kan ikke komme udenom at der igennem tiden er kommet kritiske udmeldinger omkring warrants programmet fra institutionelle investorer.... Det er vel som @JKY_VH skriver ikke en aktionærvenlig form Genmab benytter sig af, - og det vel at de store investorer kigger andet steds...... Det kommer dog meget bag på mig
at der er så mange, som Stockbull skriver -
Ikke så godt for JNJs mm car-t https://x.com/bertrandbio/status/1737973445634195820?s=61&t=Ry4q9LC1jDgQzC__0QIEPg
-
Må være godt for teclistamab og talqueranab (og hex-cd38 hvis det nogensinde bliver til noget)
-
Jeg er naturligvis enig i at warrents er en del af en lønpakke og dermed en afregning til dem der skaber værdierne, medarbejderne. Det er fint nok, men jeg kan ikke forstå, hvorfor det skal udelukke at der kommer penge tilbage til aktionærerne i form af udbytte/aktietilbagekøb. Det er i hvert fald ikke selskabets finansielle stilling der forhindrer det. Så længe man har den holdning til aktionærerne, som trods alt er en væsentlig interessent, skal man ikke forvente at blive taget særlig seriøst
-
The National Comprehensive Cancer Network has updated its Clinical Practice Guidelines for Non–Small Cell Lung Cancer for 2024 to include 2 new category 1 recommendations for amivantamab alongside chemotherapy in patients with treatment-naive, EGFR-mutated advanced NSCLC. https://www.onclive.com/view/nccn-adds-2-category-1-recommendations-for-amivantamab-in-nsclc-clinical-practice-guidelines
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind