Genmab — Marts 2022
-
Morn, Hvis JNJ får medhold i at Darzalex patent udløber 2030 vil det jo sige at andre kan kopiere Darzalex og sælge Dara til eksempelvis halv pris. Hvis man kan købe copy Dara fra 2030 vil JNJ ikke kunne regne med at sælge same mængde fra 2030 og fremadrettet p.g.a folk vil vælge den billige copy version som godt nok er lidt mere besværlig at tage. Men kan man spare 75.000usd er der sikkert mange det vælger det alternativ. Hvis det derimod er muligt at forlænge patent på Darzalex må det selvfølg
-
-
Hvordan står CAR-T vs Darzalex prismæssigt?
-
Hov. Der mangler et "foruden" foran prismæssigt. Er det samme marked eller bliver det et niche produkt a la Spinraza, der er voldsomt effektivt men også stærkt begrænset i sin anvendelse.
-
Mig bekendt er CAR-T meget dyr, kompliceret og risikofyldt behandling, men med gode resultater. JNJ har indikeret det kan bruges i kombination med dara.
-
Hvis bare Super dara leverer - så kan vi diskutere både el-biler og køb af PI-Island. Der nævnes en pris på 465.000 $, det er jo en stor udskrivning og omsætningsforventningen er "blot" 5 bUSD, så antal kunder der bejler til CAR-T må være begrænset vs Dara
-
Aktier/tendens: Urolig dag i vente - Unibrew kommer med regnskab https://proinvestor.com/investornyt/788821/aktier-tendens-urolig-dag-i-vente-unibrew-kommer-med-regnskab
-
@StockBull 03:40: Ja, måske vil det vise sig at JnJ skyder sig selv i foden, hvis de vinder patentsagen. Så kan Hårde Kåre gå ind og lave biosimilar IV.
-
@Bulder - tror jeg tabte tråden i din forklaring. Kan du præcisere, hvad du mener, der er aftalt og gerne en reference til licensaftalen. Underligt, at der skulle opstå uenighed mellem JnJ og Genmab, hvis du allerede mener, at de har aftalt hvordan subcontracting og royalty på denne typeaftale skal klares. Eller har jeg misset sammenhæng. Man må håbe, at JnJ ikke indgår yderligere 10 sub contracts på Dara licensen, så skal Genmab til at aflevere penge den anden vej

-
Under the terms of the
agreement, Genmab will grant Janssen an exclusive worldwide license to develop and commercialize
daratumumab as well as a backup human CD38 antibody. https://ir.genmab.com/static-files/8d1a2ee6-d481-4dfe-ab3e-2deb8e9d86bb -
Det er jo ikke licensaftalen med et resume.
-
-
Skal vi tales ved om 1 times tid?
-
Jeg har været i krig med den ad flere omgange, når tiden har været der, men erkender også, at jeg hverken kan gøre fra eller til i voldgiften og så er der så mange krydshenvisninger, at man hurtigt bliver træt. Men syns den er interessant i brudstykker - når jeg kan forstår den.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind