Aktiesnakken — Februar 2021
-
Tak..Jeg sidder med besøgsstatistikkerne på min analytics dagligt. De har aldrig nogensinde været større end nu. Det gælder også i vore chats.
-
You ar e the boss, boss.

-

-
Genmab-chattes besøgstal er enorme og har været det i mange år. Da jeg på forespørgsel lavede "Grønne aktier" fik vi en ny chat som i perioder har flere daglige besøgende end Genmabchatten. Den har været en stor succes, men også i flere dage uden megen debat.
-
Jeg kan blot konstantere at på mobil, som jeg benytter 90% af mine besøg herinde (i ikke covid tid) så er usability ikke særlig god på de mange chats, og derfor kommer jeg ikke rundt og ser i dem andet end gen, aktie chat og grøn. Det er for tungt at navigere i så mange chats hvor der er så lidt generel aktivitet. Så er jeg med på der kan komme en begivenhed der gør chatten stiger kraftigt i 1-2 dage.
-
Men det har aktiechatten altid tidligere kunnet rumme. Så længe det ikke er et fokusområde hvor der nærmest dagligt er rigtig mange indlæg
-
Ellers kan debatten benyttes hvis man gerne vil have indlæg om områder/aktier hvor man føler det ellers vil drukne
-
thats my 2 cents on usability og hvorfor jeg misser ting
-
Så er det såmænd bare om kun at besøge de chats som har din interesse.

-
det er netop det der er pointen. At jeg ikke kommer rundt i alle dem der reelt har min interesse. For det er for tungt på mobilen, når jeg 9 ud af 10 gange så konstatere, nå der var ikke kommet noget nyt indlæg.
-
Der behøver ikke blive lavet noget om. Jeg fortæller blot hvordan det virker på mig ud fra et usability synspunkt
-
Jeg bruger kun Mobilen, når andet ikke er muligt (inden for rækkevidde). Synes det er meget svært at få et ordentligt overblik på den skærmstørrelse og det er ofte uhyre svært at ramme de korrekte links (pølsefingre..) Dette gælder for imidlertid på alle sider hvor der skal vælges mellem menuer ret præcist. Mao. mange sider, fungerer ikke ret godt på mobilen for mig...
-
Enig..Der er udfordringer med alle chats og menuer på mobilen. Vi har desværre ingen teknisk løsning på dette.
-
enig AJE. Det er præcis af samme årsag jeg ikke kommer rundt i de forskellige chats på mobil. Flere og flere af os er primært online via mobil og derfor ser man flere websites lave deres struktur om så det først og fremmest fungere på mobil
-
Nå så, alle der mener aktiesnakken er noget andet end short, springer blot dette link over https://www.proinvestor.com/?p=debat_1&postid=90538&thread=50&start= Vi andre åbner linket, OK!
-
Andre har det lige omvendt.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind