Aktiesnakken — Juli 2017
-
God morgen.

-
Tror vi forsætter med Pandora her i denne chat.

-
God morgen

-
Pandora: Kan den holde sig over 700, markedet er pt tyndt? Var 600 en dobbeltbund? Ca. 14 dage til regnskab, og inden negative udmeldinger (endnu).
-
Enig med Christoffer Wold, at Pandora er meget spændende lige nu. Hans target er dog noget optimistisk, jeg tror mere 850-900 - har pt en købsordre (supplering) liggende på 680, men den får jeg nok ikke i dag.
-
DSV: Fondementalt er det et solidt godstog der bare tøffer der ud af. Veldrevet virksomhed med et godt koncept, at de ikke ejer driftsmidlerne, med bruger eksterne vognmænd, og dermed ingen pludselige store afskrivninger. Jeg var kortvarigt inde i aktien tidligere i år (med fint afkast), men hoppede ud grundet sektorskifte til tyske banker. Skal jeg tilbage i skibe/gods, så skal DSV med i PF. God morgen i øvrigt

-
jeg har min fremtidige P/E for DSV herfra: http://www.4-traders.com/DSV-1412886/financials/ Den er måske lidt længe om at blive opdateret, da mange analytikere er længe om det (nye og gamle analyser må være ligevægtede); men giver ellers et godt overblik. P/E-17: 26,4; P/E-18: 20,6; P/E-19: 18,3. Hvorfra får du 12,09?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind