Aktiesnakken — Juli 2016
-
TeamGarlic...Det er Seadrill.

-
Forstår godt du savner Seadrill - de har vel ikke så mange penge til udbytte mere ?
-
Det har det helt stoppet med forrige år. Fik solgt den sidste sjat i 140, Det var fem gode år.
-
mit c/p var fra danske bank's depotbetingelser btw, så ikke bare nordnet der bruger ordet normalt for at gøre deres kunder usikre
-
Det med værdipapirer og hvordan de sikres.... Jeg studsede også også den iøjnefaldende risiko ved mæglerens eventuelle konkurs, men jeg er nu ganske fortrøstningsfuld, da mine aktier er registreret i VP Securities, Euroclear Sweden eller andre steder. Vi skal nok beholde vore aktier

-
Velkommen til mickeymorup, Maverick55 og egehol.

-
Yep dine aktier er noteret i VP securities og NORMALT er det godt nok..........det er det som er problemet, ordet giver ingen mening som synonym med: Sikkert, bullet proof eller krystal klart, ordet normalt i denne her sammenhæng betyder nærmere, nær 0, lille sandsynlighed eller "noget" lovet af en politiker.
-
Nogen med en holdning til Nintendo efter denne uges Pokemon Go feber. Spillet er indtil videre kun lanceret i USA, Australien og New Zealand, men allerede har det tæt på flere daglige brugere end twitter og instagram. Aktien er steget 50% alene denne uge, men spørgsmålet er om det stadig er værd at gå ind.
-
God morgen.

-
God morgen

-
DavidBP : demetra om Nintendo forleden dag http://www.demetra.dk/finansblog/nintendo-stiger-kraftigt/
-
Velkommen til Chicobonito, Mad-sen og HRinggaard.

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind