Aktiesnakken — Juli 2016
-
Nogen med en holdning til Nintendo efter denne uges Pokemon Go feber. Spillet er indtil videre kun lanceret i USA, Australien og New Zealand, men allerede har det tæt på flere daglige brugere end twitter og instagram. Aktien er steget 50% alene denne uge, men spørgsmålet er om det stadig er værd at gå ind.
-
God morgen.

-
God morgen

-
DavidBP : demetra om Nintendo forleden dag http://www.demetra.dk/finansblog/nintendo-stiger-kraftigt/
-
Velkommen til Chicobonito, Mad-sen og HRinggaard.

-
-
@DavidBP. Betragt det som et indspark. Hvordan vil du vurdere om det er værd at gå ind ? Momentum, regnskabstal eller andet ? kaffegrums

-
Pga meddelelsen om aftalen med Barcelona.
-
Handel med tegningsretter er slut, men du kan blive skrevet op til aktier til kurs 1,50. Hvis ikke tegningsretterne bliver udnyttet, så får du måske nogle.
-
-
super nyhed for norske Thin Film. De rekrutterer eftertragtet arbejdskraft.
-
SP Group opjusterer igen igen efter at have lavet et attraktivt opkøb
-
Er du stadig bullish på den investor1989? Den er oppe med 54% ÅTD. Nærmer den sig din fair value?
-
Har solgt en lille smule, simpelthen fordi den var oppe at fylde tæt på 20 % af min portefølje. Men er stadig meget bullish. Mit fair value stiger jo hele tiden fordi de bliver ved med at performe flot.
-
Jeg har kigget nærmere på det opkøb de har lavet, og det er virkelig et godt køb efter min mening
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind