Aktiesnakken — Januar 2022
-
Ser ud til at den har fundet sit leje for nu, mon ikke vi ender omkring de 30 i dag
-
Virker til at der er fin støtte på 30
-
jeg vil blive overrasket hvis ikke den kommer under 30 igen i dag. Shorterne har lettere spild sådan en dag til at dumpe den ned
-
shortly er timer, dage eller op til en (1) uge https://www.quora.com/Whats-the-difference-between-shortly-and-soon
-
Kunne jo også være, at de er så sikre på POC at de godt tør starte et roadshow op til at fortælle om virksomhedens fremtidsplaner. Lars har arvet en meget utålmodig gruppe private investorer/spekulanter, som Bøhn havde lovet for hurtige ting. men tillykke med jeres gevinster i dag.
-
Synes det er imponerende at kursen holder sig så godt. Tænker flere shortere allerede har gjort deres i dag for at udnytte situationen.
-
Jeg var klar til to røde ører i dag
-
Jeg tror faktisk vi skal opad herfra i dag. Når markeder lige har haft tid til at sluge meddelelsen så tror jeg at vi ser den bevæge sig opad igen. Kan hvertfald mærke på mig selv at jeg opfattede det negativt i første omgang, men så lyder det heller ikke værre efter jeg har læst meddelelsen et par gange

-
Enig, falder er for drastisk, også derfor jeg tror vi skal op herfra det er lidt en overreaktion i starten tror jeg. Mon ikke vi ender på -4/5%
-
Og der står jo faktisk at 2 af 4 linjer pr mandag er i drift? Dette betyder vel at de lige nu faktisk er i gang og kører igen ? Så fejlen må jo være rette allerede? Eller misforstår jer noget i det her?
-
“To af fire produktionslinjer på Skive anlægget er pr mandag i drift for quantafuel, og selskabet rapporterer at niveauet for produktionen kvalificerer for proof of concept” Hvordan tyder i dette andet end at de producerer pt på 2 linjer ?

-
Det er jeg ikke set i børsmeddelsen: Her står der: Quantafuel can today report that two out of the four lines at its Skive plant
have produced at a load and performance level qualifying for Proof-of-Concept. -
Den er kommet i en meddelelse på Nordnet klokken 08:09
-
Står ordrer som jeg skrev det i de første 4 linjer af meddelelsen
-
Ordret
-
Kan kun forholde mig til det der er kommet i børsmeddelsen... Ja der står også i dette link https://finansavisen.no/nyheter/industri/2022/01/10/7800124/to-av-fire-linjer-i-produksjon-pa-skive-anlegget at de kører, men det er sikkert fri fortolkning.
-
Jeg læser det bestemt som hele fabrikken i princippet står stille nu. Når de ikke kan føde linjerne med råplast så lukkes der ned
-
Jeg synes faldet er fuldt ud normalt og fortjent når man misser en ny deadline. Det slider på alle. Også dem der står med en pose penge for at investere 400 mio i Esbjerg.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind