Aktiesnakken — December 2021
-
hov så er man væk 10 min og pludselig er der handlet 200k mere og brød næste lydmur
-
rigtig meget robo trading
-
Den flyver godt nok højt!
-
ja en anelse overraskende for mig. Nu begynder det at klø i fingrene. Havde tænkt hvis den nu rammer 35 så....
-
det tænke jeg de fleste herinde har.
-
standard med en NN konto
-
Du kan helt sikkert tilkøbe realtid
-
tak i lige måde ungeee
-
Nu begynder vi nok så småt at ramme et niveau hvor de begynder at gøre lidt ondt på shorterne. Hvor svedperlerne så småt begynder at komme frem
-
Jeg afventer evt muligt tradersalg lidt mere
-
synes ikke nyheden i dag reelt er så meget værd som kursen pt indikere
-
Quantafuel – Broker Comments on QFUEL Reconfirmation of PoC around Year End
Quantafuel announced today, that the newly installed equipment is performing as expected, and that the aim to reach proof-of concept (PoC) around YE’21 is maintained. This is very bullish. The management is coming out to reconfirm their target that may be only days ahead. It has two implications in our view: reaching of Proof of…
Fit Investment Ideas (fitinvestmentideas.com)
-
Ja har læsts hans kommentar på Hegnar. Synes han har stirret sig blind på de kurs 70. Jeg tror ikke den når derop lige på bagkant af POC. Men vil da meeeeget gerne overraskes positivt
-
Jeg tror de skal flere gode nyheder til for at trække den derop. Den var hypet aaaaaalt for højt op den gang
-
har du solgt alt ud?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind