Aktiesnakken — December 2021
-
da 1,3 mio aktier er nok til at komme på top 20
-
Der er nu lidt forhindringer ved kurs 33
-
ja, det virker mystisk. Ved heller hvordan regler er ved udlåning til shorts om de så stadig vil stå opført på top20 listen ved den der har lånt dem ud til short elller de fragår deres beholdning
-
Har solgt 20% for swing trading sportens skyld. Mange bække små gør en stor å. Holder mig stadig til 80/20 reglen. Den passer nemlig på ufattelig mange ting. Eksemplevis har mange en masse tøj hængende hjemme i skabet. Men de fleste bruger faktisk kun 20% af tøjet 80% af tiden https://www.investopedia.com/terms/1/80-20-rule.asp
-
hov så er man væk 10 min og pludselig er der handlet 200k mere og brød næste lydmur
-
rigtig meget robo trading
-
Den flyver godt nok højt!
-
ja en anelse overraskende for mig. Nu begynder det at klø i fingrene. Havde tænkt hvis den nu rammer 35 så....
-
det tænke jeg de fleste herinde har.
-
standard med en NN konto
-
Du kan helt sikkert tilkøbe realtid
-
tak i lige måde ungeee
-
Nu begynder vi nok så småt at ramme et niveau hvor de begynder at gøre lidt ondt på shorterne. Hvor svedperlerne så småt begynder at komme frem
-
Jeg afventer evt muligt tradersalg lidt mere
-
synes ikke nyheden i dag reelt er så meget værd som kursen pt indikere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind