Aktiesnakken — November 2021
-
Tak Reserven for data. Så det er primært de små private investorer der har øget i perioden
-
handlen starter stille og roligt ud i forhold til den sidste uges tid. Hvis vedkommende der har akkumuleret de seneste dage er færdig, så kan shorterne relativ let skubbe den 1kr ned i dag
-
DT08:21 - pannikker er måske det forkerte ordvalg. Men det er som om de 4% der er short fylder forholdsmæssigt meget meget mere end de 96% der er lange
og det så er p.g.a folk er nervøse eller andet skal jeg ikke kunne sige. Undre mig bare over den store interesse der er for en som shorter versus en stor aktionær der øger tilsvarende 
-
Den fylder jo i debatten fordi mange af os sidder og trader den, og det er jo shorterne der er mega aktive i den daglige algo
handel -
Solgt lidt i 27,84
-
Men klart er folk da nervøse når de har tabt 60% af investeringen på et år
-
Så blev volumen neetop doblet på få min efter jeg skrev det andet, og købt op. Så måske vedkommende ikke er helt færdige alligevel
-
solgt lidt i 28,16
-

-
I følge Reservens data, så kan jeg ikke rigtig hide rede i hvem det er der akkumulere så meget de seneste dage.
-
data er -
2 dage -
så dem der akkumulerede i går kan vi først se i morgen (på top 20)
-
ahh ja ok
-
Genkøbt lidt i 27,3.. mon ikke den bliver presset lidt længere ned om lidt
-
PureCycle (PCT) har nu reboundet helt fra nedturen efter regnskabet (peer til QF), hvis dagens stigning holdes (+10,5%)
-
Ja så det lige. Jeg har slet ikke fanget hvorfor PC skulle sådan ned og nu op igen. Ret store bevægelser uden noget sådan vigtige nyheder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind