Aktiesnakken — November 2021
-
solgt lidt i 28,16
-

-
I følge Reservens data, så kan jeg ikke rigtig hide rede i hvem det er der akkumulere så meget de seneste dage.
-
data er -
2 dage -
så dem der akkumulerede i går kan vi først se i morgen (på top 20)
-
ahh ja ok
-
Genkøbt lidt i 27,3.. mon ikke den bliver presset lidt længere ned om lidt
-
PureCycle (PCT) har nu reboundet helt fra nedturen efter regnskabet (peer til QF), hvis dagens stigning holdes (+10,5%)
-
Ja så det lige. Jeg har slet ikke fanget hvorfor PC skulle sådan ned og nu op igen. Ret store bevægelser uden noget sådan vigtige nyheder
-
ja
-
er nu også nede på 5.88%, den var oppe på +17%, så den svinger en del

-
Ja det er QF på steroider i forhold til at swinge
-
yep, sidder også og overvejer den - der er lidt mere gang i den

-
Jeg er normalt ikke trader som sådan. Det er mest af alt fordi jeg bare har spottet et mønster i en længere periode i QF. Så derfor tænker jeg heller ikke jeg kaster mig ud i andre. For så vil det være lidt mere 50/50 for mit vedkommende
-
ja ok, har gjort det alt for længe, kører dog med overvægt i lange positioner, hovedsagligt etf'ere
-
Nå men et hæderligt luk for Quantafuel, efter en ikke særlig dramatisk dag.
Det ser ud til at der skruet ned for short sætningen, så kan være en trend vending. MÅSKE! -
Mjaa jeg vil også se nogle flere dages handel inden jeg drager den konklusion. Med shorts sat lindenfor de sidste 14 dage og lavere end aktuelle kurs, så vil jeg tro der vil komme lidt mere dumping
-
fra QF Facebook side fra en times siden ca. Today, our CEO Lars Rosenløv visited our plant in Kristiansund for the first time. Here, we are currently expanding the mechanical recycling capacity and capability and the first trial runs took place last week.
-
“It’s been great to meet so many fantastic colleagues in Kristiansund today and seeing that the recycling investment is on track. This will enable us to have a sorting capacity of 30,000 tons per year and a mechanical recycling capacity of 20,000 tons per year,” says Rosenløv.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind