Aktiesnakken — November 2021
-
Yes gode chancer for at vi bryder igennem SMA 200 før 16:30. Nok et dumt spørgsmål men ville en stigende kurs ikke føre til en reduktion af nuværende shorts?
-
Tværtimod, så længe deres case ikke er ændret
-
men de kan vel også påvirkes af papir tab
-
De har 100P øget der shorts her til formiddag. Om der så er en af de andre shortere der har benyttet muligheden for at lukke billigt, kan vi ikke vide før i morgen
-
Det giver mening. Men hvis risikoen øges for yderlige kursstigning så bliver shorts jo presset ud. Ligesom AMBU i går
-
hvad jeg har set i hhv. pandora og vestas, kan de være meget vedholdende. Et nyere eksempel er jo også NEL som steg til himmel, med konstant øgede shorts svjh.
-
Deres play er POC bliver forsinket/fejler
-
ok
-
Så overordnet set tror jeg ikke der vil ske meget reduktion af short den næste mdr
-
Det har nok stoppet lastbilen fra tyskland

-
hehe
-
Der er selvfølig også mange små shortpositioner, som givet bliver lukket på SL
-
det kan vi bare ikke se nogen steder
-
så holder vi vejret!
-
Tror også den ender i en højere kurs Troldmandne, den er stille og roligt på vej op - Viser igen at der er nogle der er tålmodige/langsigtet og ikke panik sælger
-
Jeg har bud inde på 24,48 så må vi se om den kommer derned igen inden vi forhåbentlig skal lidt op igen

-
Det er et tydeligt mønster i dag. Stiger når der ikke er pres ned. Så det tidspunkt de er færdige, så stiger den. og så er det et game hvis man vil købe flere. Om man skal nappe på udbudssiden eller ligge sig i bud
-
Det kræver blot ledelsen/bestyrelsen tør hoppe lidt ud af deres typiske mindset hvor man tager forsigtige skridt. Med en børsnotering ville jeg, hvis jeg sad i bestyrelsen, lægge en mere offensiv strategi. Der er mange lavthængende frugter derude
-
ups forkert chat .-)
-
Så er aktien 1 kr over dagens laveste
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind