Aktiesnakken — November 2021
-
hehe
-
Der er selvfølig også mange små shortpositioner, som givet bliver lukket på SL
-
det kan vi bare ikke se nogen steder
-
så holder vi vejret!
-
Tror også den ender i en højere kurs Troldmandne, den er stille og roligt på vej op - Viser igen at der er nogle der er tålmodige/langsigtet og ikke panik sælger
-
Jeg har bud inde på 24,48 så må vi se om den kommer derned igen inden vi forhåbentlig skal lidt op igen

-
Det er et tydeligt mønster i dag. Stiger når der ikke er pres ned. Så det tidspunkt de er færdige, så stiger den. og så er det et game hvis man vil købe flere. Om man skal nappe på udbudssiden eller ligge sig i bud
-
Det kræver blot ledelsen/bestyrelsen tør hoppe lidt ud af deres typiske mindset hvor man tager forsigtige skridt. Med en børsnotering ville jeg, hvis jeg sad i bestyrelsen, lægge en mere offensiv strategi. Der er mange lavthængende frugter derude
-
ups forkert chat .-)
-
Så er aktien 1 kr over dagens laveste
-
giv mig 1 kr mere og du kan få nogle af mine

-
Jeg måtte opgive mit lave bud fremfor min tro på at den ender over 25 i dag. Så nappede ca 1000 stk til 24,88 så mit gav nu er på 26,58
-
Kan vise sig at være e glimrende kurs i morgen.
-
Gav: det havde jeg også valgt hvis jeg stod og skulle have endnu flere. Så ville jeg have ændret strategien ved 24,50 da mønsteret begyndte at tegne sig.
-
Men vil alligevl være mærkeligt hvis ikke der kommer et fornyet pres hen mod luk. For ellers har det være en dyr dag at forsøge det panik trade. For så ender vi over 25,5
-
Jeg er egentligt ok tilfreds med en luk i nuværende kurs
-
Troldmanden: Præcis, det begyndte lige pludselig at gå den anden vej, så må man jo gå med eller lade være, vi får at se i morgen hvor klogt/dumt det var hehe
-
det heldige ved det, er at det ved vi allerede om under 24 timer

-
så rundede vi da 25 igen
-
sådan
!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind