Shipping — April 2020
-
Olieselskab skjulte milliardtab - på vej mod konkurs
Den legendariske stifter af oliekoncernen Hin Leong Trading har fiflet med regnskaber og ført kreditorer bag lyset. Nu venter en potentiel konkurs.
Finans (finans.dk)
-
Joakim Hannisdahl
@JHannisdahl
· 27 min
#oil price #contango now supportive of #VLCC rates of $110k/d for 6mo and $73k/d for 1y #shipping #OOTT $FRO $ADSCME $DHT $EURN $HAFNIA $TNK $OET $HUNT $NAT $STNG $INSW $TNP -
Nu må han vist nok til at omgøre hans nedgradering af tank.
-
Hvis mange producenter i USA går konkurs og deres produktion bliver reduceret betragteligt, så vil det vel være rigtig positivt for tanker-aktier, da USA skal have olien fra mellemøsten? Eller vil amerikanske producenter have let ved at starte op igen, hvis olieprisen kommer i 40-50 USD igen?
-
-
Godmorgen. Spændende dag for tank oven på oliens "dyk" i går. Min twitter er praktisk talt eksploderet. God handelsdag.
-
@Medicinstuderende Samme her

-
Kan jeg få et par navne på nogle nyttige folk at føgle på twitter har kun @JHannisdahl pt.
-
@Messimaster97: Miles Taylor, Calvin Froedge (meget bullish!!), The Shipping Man, splash, J Mintzmyer
-
Dejlig dag i Torm!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind