Shipping — April 2020
-
-
Godmorgen. Spændende dag for tank oven på oliens "dyk" i går. Min twitter er praktisk talt eksploderet. God handelsdag.
-
@Medicinstuderende Samme her

-
Kan jeg få et par navne på nogle nyttige folk at føgle på twitter har kun @JHannisdahl pt.
-
@Messimaster97: Miles Taylor, Calvin Froedge (meget bullish!!), The Shipping Man, splash, J Mintzmyer
-
Dejlig dag i Torm!
-
Det er da generelt en fin dag i tank, men jeg synes egentlig ikke helt, at vi matcher de amerikanske bevægelser i går.
-
Jeg synes de amerikanske både stiger og falder mere end fx Torm
-
@MaxMoller Jeg siger mange tak

-
Forrygende dag i shipping.
-
Hvis der er nogle med Torm's aktier i US på bogen, så se lige kursen... der er noget madness igang. Short squezze eller noget lign.
-
+432% til 40,5
-
omregnet knap 300 kr....
-
men det kan jo selvfølgelig være at Torm går i 300 imorgen i DK, men jeg tror det næppe.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind