Shipping — Marts 2020
-
Jeg håber godt nok at Torm bruger samtlige ledige skibe til oplagring af olie, for der kan ikke være meget at sejle med ellers
-
Specielt nu hvor olieprisen fik det dyk i går er der vel ekstra behov for oplagringsmuligheder
-
Hej, ikke for at tude alt for meget omkring mine LPG aktier: Avance og BW - men hvad siger I der har forstand på dem. Er der håb når vi er på den anden side og olieprisen stiger igen og NKR? Kan de ligefrem gå konkurs? Jeg har nu tabt så meget på dem (rigtige mænd bruger ikke stoploss ????) at jeg beholder laaang tid. På forhånd tak!
-
BW-LPG ogg Avance sejler nok med pæne overskud i et stykke tid endnu. Fremtiden afhænger alene af olieprisen. Lige nu ser det ikke godt ud. Efterspørgslen mangler når lande aktiviteten ned.
-
Hvordan kan Poten vise dagligt stigende rater http://energy.poten.com/poten-daily-briefing-webpage-03/18/2020, når Avancegas.com viser nedadgående rater. Hvad er forskellen på de to LPG rater, som vises det ene versus det andet sted?
-
@Vitus Ja, det er jo surt med netop de to. Har dog lagt mærke til at de lå i samme kurs sidste år. Og fremadrettet har de den grønne megatrend med sig...så må vi bare håbe, at de overlever. Har også bemærket at ihverfald BW køber op i egne aktier, hvilket er fornuftigt fremfor at udbetale udbytte, som vi alligevel skal betale skat af(snævert set).
-
@ungeee: "BW køber op i egne aktier, hvilket er fornuftigt fremfor at udbetale udbytte, som vi alligevel skal betale skat af(snævert set)." Jeg ved ikke med andre, men jeg har ikke betalt skat af BW-LPG. Ved prisen på Brent Oil, så er den faldende her til morgen og ligeledes er norske krone. Men det kan ikke vare længe før end det hele vender igen - aktiekurserne, valutakurserne og temperaturene
og så går det pludselig stærkt nordpå. Blot min mening!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind