Shipping — Marts 2020
-
mollegade...Jeg tror simpelthen panikken tager overhånd.
-
jeg har prøvet det flere gange før i shipping. Derfor holder jeg min eksponering på et tåleligt niveau.
-
2019 var super. 2020 Rædselsfuldt. Det stod ikke in min lommebog nytårsaften.
-
Jeg er meget glad for mine Novo og Genmab i disse dage. Det må jeg indrømme.

-
Er jeg ked af at høre LP90. Håber ikke det hår dig for meget på og der er tåleligt for din økonomi

-
LP90 - så store beløb har jeg dog ikke i klemme - kun 5-cifret. Men lad os nu se - det kan vel ikke blive ved på denne måde. Håber ikke Hannisdahl får ret - at vi er over toppen, for så var det godt nok en kortvarig optur. Fra marts 19 til januar 20. 10 mdr. Kan ikke være rigtigt.
-
undre mig lidt med ham Hannisdahl, var han ikke fortaler for at cyklusessen vil forsætte indtil 2022? Er ikke overrasket over at en analyst, sådan kan ændre på kursus målet,
bekræfter mig bare i at man skal tage dem med et gran salt. Er spændt på at se hvad der sker med markedet når vi kommer på den anden side af Corona og hvor længe udbyttemaskinen fra AVA og BW forsætter. God aften til folket
-
Joakim Hannisdahl
@JHannisdahl
Svarer
@BullOnTank1
og
@GregVous
It's really easy: We use econometrics to calculate our forecasts. EIA revised down us lpg exports significantly in Feb from lower energy prices (covid). We agree & reflect this in our demand growth forecast. In addition, new OPEC cuts. It is all in the report. Nothing more to say -
"Why didnt you take down guiding on tank, that need the same production and same long route to keep rates high? EiA report is «old», should be priced in. Why did you use other dividend guiding than Avance gas is using? Much lower than Fredriksen company usually payout. Why?"
-
Hannisdahl forventer en gennemsnitsrate i LPG pr. dag på $49.000 i 2020 for VLGC. Breakeven er §22.000-22.800. I 2021 32.000 og 2022 31.000.Hvad er egenligt problemet for os investorer i Avance og BW-lpg?
-
Som jeg ser det er "pengemaskinerne" med Hannisdahls rateestimater i fin form.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind