Shipping — Marts 2020
-
Bulder...Jeg tror, at han dobbeltgarderer sig.
-
Det er lidt sjovt det hele. Det er få dage siden at John Frederiksen købte sig 690.000 aktier. Han er jo heller ikke dum?
uagtet tab bliver jeg siddende - har heller ikke andet valg 
-
Det gør den Bulder.
-
Frederiksen kan sagtens købe 690.000 og låne dem ud til shortning. Han er en hård banan.
-
Ryster I på hånden og er casen fundamentalt ændret? Jeg svarer ærligt ja til det første, hvilket mest af alt skyldes chokket. Har været en dyr start på 2020. Men jeg kan simpelthen ikke se, at casen fundamentalt er forværret så voldsomt. Raterne og lagrene er svagt faldende, men det kan da umuligt være det der gør, at vi pludseligt falder mest af alle i shipping-branchen? Jeg overser muligvis noget.
-
mollegade...Jeg tror simpelthen panikken tager overhånd.
-
jeg har prøvet det flere gange før i shipping. Derfor holder jeg min eksponering på et tåleligt niveau.
-
2019 var super. 2020 Rædselsfuldt. Det stod ikke in min lommebog nytårsaften.
-
Jeg er meget glad for mine Novo og Genmab i disse dage. Det må jeg indrømme.

-
Er jeg ked af at høre LP90. Håber ikke det hår dig for meget på og der er tåleligt for din økonomi

-
LP90 - så store beløb har jeg dog ikke i klemme - kun 5-cifret. Men lad os nu se - det kan vel ikke blive ved på denne måde. Håber ikke Hannisdahl får ret - at vi er over toppen, for så var det godt nok en kortvarig optur. Fra marts 19 til januar 20. 10 mdr. Kan ikke være rigtigt.
-
undre mig lidt med ham Hannisdahl, var han ikke fortaler for at cyklusessen vil forsætte indtil 2022? Er ikke overrasket over at en analyst, sådan kan ændre på kursus målet,
bekræfter mig bare i at man skal tage dem med et gran salt. Er spændt på at se hvad der sker med markedet når vi kommer på den anden side af Corona og hvor længe udbyttemaskinen fra AVA og BW forsætter. God aften til folket
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind