Bavarian Nordic — September 2017
-
Test.
-
Tak for linket rex pacis. Jeg har ikke set Kerrisdale notatet før. Hvordan kan man sammensætte en placebogruppe der på et så vigtigt punkt som alder afviger fra Prostvac-gruppen. Det virker noget uvidenskabeligt eller er jeg bare en naiv romantiker? God søndag
-
-
Jeg går stærkt ud fra at BAVA's ledelse sætter turbo på den resterende pipeline. De har +/- 3 mia. på kistebunden. RSV programmet er et meget oplagt bud.
-
Selvtilliden fejler ikke noget http://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article9878127.ece?utm_source=Feed&utm_medium=latest
-
Medie: Zealand-partner har fejlvurderet markedet
Sanofis lancering af et kombinationspræparat mod diabetes, som Zealand Pharma har udviklet én af komponenterne til, går ikke som planlagt. Medicinalkoncernens diabeteschef indrømmer over for Børsen, at man har fejlvurderet markedet.
(medwatch.dk)
-
-
Nå, jeg forstod ikke, at kigge betød køb. Jamen selvfølgelig er den forventede fremadrettede indtjening mindre i dag efter meldingen torsdag aften, men det er kursen og dermed marketcap også. Læs hvad Søren Løntoft siger https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=451078013&sourcecode=ddk
-
-
Det gik lidt stærkt, da jeg sad midt i en forelæsning. Præcis og mine bekymringer er om, at så vigtigt et produkt "bare" kan erstattes af det resterende i pipeline. Det var noget af et kropsslag - men var det blot markeds hysteri eller skal man være lidt årvågen?. Jeg er selv meget i tvivl, hvorvidt det er tid til at indtræde i Bava. Det er nogle fine artikler du vedhæfter og det lyder også lidt som om, at når man læser diverse medier, at d
et egentlig var en ekstrem overreaktion. -
MVT - kursen og markedsværdien har jo korrigeret på tabet af potentiel indtægt på Prostvac. Så fremover må du vurdere Bavarian på det cash flow som koppevaccinen genererer, samt de muligheder der ligger i deres pipeline på de andre infektionsvacciner som RSV, HPV, HIV, hepatitis, gul feber m.m. Jeg har ingen forhåbninger til hverken Prostvac eller CV301 mere. Jeg mener der er nok i de andre ting.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind