Bavarian Nordic — Maj 2016
-
Det link jeg postede før viser et Prostvac Study hvor der testes om der er en correlation mellem Prostvac og blodtyper. Resultaterne viser at patienterne der modtager Prostvac og har blodtype B eller 0 lever længere end patienter der modtager Prostvac og har blodtype A eller AB. Derfor er en fordel at have flere patienter i forsøgene der modtager Prostvac og har blodtype B eller 0 fremfor blodtype A eller AB.
-
Funding til Zika Virus naermer sig http://gizmodo.com/us-senate-reaches-compromise-on-emergency-zika-funding-1776649947 Kompromis i senatet er klart. Afstemning i naeste uge.
-
Hvis du ser i vedlagte http://www.bavarian-nordic.com/media/203725/160307-cowen-en.pdf praesentation slide 6 fra marts saa er data fra kombien Prostvac/Xtandi klare i foerste halvaar 2016. I gaarsdagens CC mener jeg dog Paul Chaplin siger i loebet af 2016.
-
Det skal der vel startes nye studier, hvor patienter kun med disse blodtyper deltager.
-
Som jeg ser det, står studiet stærkest hvis der kun er patienter med som har blodtype B og 0, men det betyder så også at det kun er den målgruppe der efterfølgende kan modtage behandlingen. Som MUFC siger, så kræver det er nyt studie, som kun er designet til patienter med blodtype B og 0.
-
Okay. Men vedr. de resultater, så er de nød til at komme, eller komme med en kommentar omkring hvorfor de ikke falder. Det er de nød til for at bevare troværdigheden. Og Mr. Chaplin har et behov for at fremstå troværdig, for det fremmer værdien af bavianen.
-
Det er trods alt bedre at der kommer bedre behandling til nogle af patienterne end ingen. Jeg tror bestemt også, at personer med blodtype B & 0 ville blive glade for en behandling der er bedre end den nuværende. Men som sagt, så kræver det nok et nyt studie der kun er til personer med blodtype B og 0.
-
Det burde være muligt at starte direkte med et fase 3 på dette. Så man ikke skal igennem hele møllen en gang til
-
Hvis du ser på bb+ link kl 12:26, så er det jo netop noget National Cancer Institute holder øje med
-
Jeg ser det sådan. Hvis Prostvac ikke viser det nødvendige resultat på hele patientgruppen, så kan det muligvis være BAVA + NCI vil forsøge med et studie hvor kun blodtype 0 og B deltager. De får så en mindre patientgruppe, men det er bedre end ingenting.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind