Bavarian Nordic — Marts 2016
-
Din anden teori lyder deleme interesant!
-
Sukker, jeg har være med i dette game i mange år men jeg kan ikke huske, at jeg før har oplevet et børsnoteret selskab, der fremrykker et regnskab ene og alene fordi det er færdigt før tid…for derefter, at rykke regnskabet på selve dagen, angiveligt fordi det ikke var færdigt.
-
Jyske tror på Prostvac: http://www.proinvestor.com/investornyt/345351/jyske-fortsat-succes-for-bavarians-prostvac-i-2016
-
Jeg tror at regnskabet måske er fremrykket af hensyn til igangværende drøftelser med større investorer .
-
Sådanne skal selvfølgelig have et opdateret regnskab at vurdere casen på.
-
For mig er det den mest logiske.
-
OHW - se BAVA præsentation af 29/1/16 slide 30. Separation mellem Prostvac og placebo begynder først efter 12 mdr i fase 2 data. Derfor må det have været svært at se noget i første readout, hvis det er samme mønster
-
Måske. Jeg er ikke ekspert. Udover dette er alle patienter
jo ikke indrullet i sidste måned. -
Hvad er fremtidsudsigten i Bavarian? Jeg købte på vej ned men alt for tidligt i 326, jeg er langsigtet så vil i råde mig til at beholde den eller er det købt på et dårligt tidspunkt og gælder det i så fald om at komme ud

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind