Aktiesnakken — Januar 2014
-
Det går da helt galt for dig/jer....
-
lidt spændende at se hvor mange alias du har kryler,peter,47 et eller andet. Du staver de samme ord forkert i alle alias..
-
Right Cykl,
-
Det skyldes dels en "meget stærk" ordrehøst i fjerde kvartal, men formentlig også at reglerne i den amerikanske PTC-støtteordning, der udløb til nytår, har betydet større forudbetalinger end normalt, vurderer Danske Banks analytikere. Derfor vil billedet ikke være helt så rosenrødt i det netop startede regnskabsår, tror de.
- Trods vores forventninger om øget overskud i 2014, venter vi ikke, at Vestas kan gentage de exceptionelt stærke pengestrømme fra 2013 i år. Dette afspejler vores forventni
-
16% op har jeg læs. Hvad ligger den så og roder her i 5-6% for.
-
Har handet CFD og ikke CDFsom Kryler så smukt skriver, siden 2007. Så glem din/jeres gammelsmølf vrøvl.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
( og jeg fornemmer at nogen her på siden ikke er kommet længere