Aktiesnakken — Januar 2014
-
Det skyldes dels en "meget stærk" ordrehøst i fjerde kvartal, men formentlig også at reglerne i den amerikanske PTC-støtteordning, der udløb til nytår, har betydet større forudbetalinger end normalt, vurderer Danske Banks analytikere. Derfor vil billedet ikke være helt så rosenrødt i det netop startede regnskabsår, tror de.
- Trods vores forventninger om øget overskud i 2014, venter vi ikke, at Vestas kan gentage de exceptionelt stærke pengestrømme fra 2013 i år. Dette afspejler vores forventni
-
16% op har jeg læs. Hvad ligger den så og roder her i 5-6% for.
-
Har handet CFD og ikke CDFsom Kryler så smukt skriver, siden 2007. Så glem din/jeres gammelsmølf vrøvl.
-
@cykling. Pas på 16% er uhyggelig tæt på 225:-)
-
samtidig så fortæl da lige hvordan et short som det du påstår er sandt overhovedet kunne komme i spil ved de handler / kurser ( for at det virklig skulle være sandt så skulle du have sat shortet før åbning og udløst det i 282 det er så bevisligt ikke sket !
-
ku godt sige min mening. Så hvordan Stoft blev angrebet. Det var IKKE ok.
-
du er sgu da en nar....
-
Hvilken stor handel Kryler...?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind