Aktiesnakken — August 2013
-
n på havmøller tom. Seneste offshore-ordre til Vestas blev underskrevet i juni 2012.
-
Situationen er i dag den, at deres tilbud er V112-møllen (på 3 MW, red.), og min vurdering er, at den er knap så konkurrencedygtig, når man er i konkurrence med større møller fra Siemens, Alstom og nogle af de andre spillere i markedet. Det bliver svært for Vestas at gøre meget på offshore uden V164eren, siger Janne Vincent Kjær, og Lars Heindorff fra ABG Sundal Collier stemmer i:
-
Siemens har inden for de
-
-
seneste to-tre år fået mange offshore-ordrer, mens Vestas stort set ikke har fået nogen. Det kan godt være, Vestas kommer tilbage, hvis de kommer med et konkurrencedygtigt produkt, men jeg har taget det ud af mine estimater og værdiansættelse, siger Lars Heindorff.
/ritzau/FINANS
Mathias Stigsgaard +45 33 30 03 35 Ritzau Finans, E-mail:[email protected], www.ritzaufinans.dk
-
så sker der da lidt her

-
og vestas opfandt vel offshore stort set?
-
tror ikke, luk bliver omkring kurs 98-100
-
jeg tror ikke det sker idag
-
og så lidt længere ned i tossetimen i morgen så jeg kan komme med

-
Hvis
de fyre raketten af mod Syrien i nat så kommer det nok til at passe -
markedet reager sikkert meget negativ de første timer efter et angreb og hvis de rammer narhatten så skal vi hurtig op igen
-
war is bad for business. sådan er det jo.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind