Aktiesnakken — April 2013
-
Jeg skriver ikke noget om Vestas mere. Den falder jo bare som en sten uanset hvad.
-
Godmorgen. Jeg kender ingen aktie der kun stiger. Ikke engang Novo. Vi har set pæne stigninger og nu holder vi en velfortjent pause, imens aktien lige samler kræfter til næste optur. Glem alt det der med kurs 20 og 25, indtil drivtoget til 164 bryder sammen under test, eller bankerne trækker tæppet væk under selskabet. Et setback er ikke længere nok til at sende den i 25, højest til 34. En test af at 41,25 støtten kan holde, ville være rigtig godt, for så kan vi se frem til en ny højere bund,
-
efter 5 dage med fald uden dårlige nyheder kun lidt gevinst tagning så bør vi få en stigning i dag. et fo
rsigtigt gæt er 45+ inden kl 12,01
-
Kryler, et brud ned en enkelt dag betyder intet. Det er brud ned på månedsniveau der betyder noget for de langsigtede, og short har ikke styrke til at holde et brud ned på dette lave kursniveau. Dertil er udviklingen i positiv retning kommet for langt, mener jeg.
-
vi må se, selv om du tit har ret så for du det ikke i dag
-
ser ud som om vores svenske venner er på besøg igen i dag med køb 43,65
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind