Aktiesnakken — April 2013
-
efter 5 dage med fald uden dårlige nyheder kun lidt gevinst tagning så bør vi få en stigning i dag. et fo
rsigtigt gæt er 45+ inden kl 12,01
-
Kryler, et brud ned en enkelt dag betyder intet. Det er brud ned på månedsniveau der betyder noget for de langsigtede, og short har ikke styrke til at holde et brud ned på dette lave kursniveau. Dertil er udviklingen i positiv retning kommet for langt, mener jeg.
-
vi må se, selv om du tit har ret så for du det ikke i dag
-
ser ud som om vores svenske venner er på besøg igen i dag med køb 43,65
-
Ok, Kryler.
Vi tænker bare forskelligt, og intet forkert i det. Du tænker langt kortere end jeg, sikkert fordi du svingtrader og så er det naturligvis interessant at kunne ramme nogle gode bunde. Jeg tænker aktiens udvikling og styrke som langsigtet investeringsemne. -
hov

-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind