Aktiesnakken — Marts 2013
-
TA tror jeg er god som lærerens pegepind. Læreren arbejder ud fra kendt viden(lært for år tilbage på semminariet). Ofte kender de ikke nutid og fremtid.
-
Konservativt kan det godt beskrives som.
-
Det varede også lidt inden jeg accepterede short som en faktor i investorens vurdering.
-
Er du konkert har du ikke forstået TA.
-
TA er konkret.
-
Sansynligheds konkret.,
-
Kan godt følge dig. Jeg vil gerne forbyde short ved lov, i det mindste beskatte/afgift den form for handler. Jeg vil gerne der kommer afgift på handler på værdipapir så den form for handel er med til at betale for alle de sundhedsudgifter metoden medfører.
-
Kort så handler short investering om at sparke til den der går opad og sparke på den virksomhed der går nedad.
-
Spørg dig selv om hvor Vestas ville være hvis der netto blev købt 31mio aktier over den næste måned.
-
Du har ganske ret.
-
Hvad får dig til at tænke emission.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind