Aktiesnakken — Marts 2013
-
det er der mange, der gør, og vi tror ikke man på sigt kan tjene penge på denne måde. Skal man være troværdig er man nødt til at vise, at man selv tror på produktet og konceptet, så derfor foretager vi handlerne selv og derved er det muligt for os at skabe den dokumentation, som mange kunder efterspørger
-
Det lyder interessant. Hvordan kan jeg bruge det til at tjene penge på og hvad koster abonnementet?
-
Så jeg skal gøre som jer det er forstået. Hvad koster et års abonnement.
-
-
Fald nu ikke over hinanden, men svar på det jeg spørger om
-
-
Så mangler jeg bare et svar på "hvordan kan jeg tjene penge på det".
-
Uden svar er jeg gået!
-
Jeg var ikke klar over du også var langsigtet pete.
-
Jeg har problemer med jeres tidligere handler også vil være dem der skal foretages i fremtiden.
-
wind> jeg forstår fint din sunde skepsis over det her - sådan ville jeg også selv tænke, hvis jeg skulle gå ind i noget sådan her. Der, hvor vi adskiller os mest fra andre er 1) ved at vi selv foretager handlerne, som vi lægger ud på vores hjemmeside, og 2) vi har derved skabt dokumentationen for vores handler og afkast
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind