Aktiesnakken — Februar 2013
-
Pete, to eksempler: Alm. brand fik K1 i dec 11, i kurs 7. Kun fordi jeg har suppleret flere gange, har jeg nu en gak på 9,98, men har pænt over 100% på de første. Pointen er at den slet ikke er færdig med at stige. Håber og tror jeg. Det andet eksempel er SAS. Jeg skrev herinden da den fik K1 i kurs 5,5.
-

-
Jeg foreslår at vi bruger nogle af vores olie og gas indtægter til at finansiere en Energy Security Trust, der vil drive ny forskning og teknologi til at flytte vores biler og lastbiler off olie til gode. http://www.earthtechling.com/2013/02/obama-pushes-hard-on-clean-energy-climate-change/
-
10 år. så er Obamas ord lov.
-
-
Det kan jeg sørme godt forstå. Nu var jeg ikke helt så skrap til TA dengang, men jeg fik da solgt langt hovedparten af mine aktier før faldet, på signalerne. Og ikke fordi jeg havde nået et bestemt procentmål. Og jeg kan se i dag, at der ikke var en eneste der blev advaret i god tid inden, hvis de holdte sig bare lidt til TA.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind