Aktiesnakken — Februar 2013
-
Det forstår jeg, og rent teknisk er det også rigtigt. Men aktien er stadigt voldsomt shortet, oversolgt og prissat langt under reel værdi. De faktorer skal man tage med, når man vurdere om 100% op er nok. Men igen, det afhænger af situationen når den er i 50. Hvis det er ved K8, i slutningen af året, så er short da oplagt.
-
Another unlikely issue at play is the EU Cohesion Funds worth €240 million earmarked for wind energy have not yet been spent. We need to make sure these funds are used, otherwise these unspent funds are returned to the EU’s biggest contributors like Germany, Tardieu said.
Clean Technica (http://s.tt/1zJ8d)
Read more at http://cleantechnica.com/2013/02/13/significant-growth-opportunities-for-wind-energy-in-emerging-markets/#4SMWhJogslM1elPj.99 . http://cleantechnica.com/2013/02/13/significant-g -
Nå. der kom da vist link nok med:-)
-
Pete, to eksempler: Alm. brand fik K1 i dec 11, i kurs 7. Kun fordi jeg har suppleret flere gange, har jeg nu en gak på 9,98, men har pænt over 100% på de første. Pointen er at den slet ikke er færdig med at stige. Håber og tror jeg. Det andet eksempel er SAS. Jeg skrev herinden da den fik K1 i kurs 5,5.
-

-
Jeg foreslår at vi bruger nogle af vores olie og gas indtægter til at finansiere en Energy Security Trust, der vil drive ny forskning og teknologi til at flytte vores biler og lastbiler off olie til gode. http://www.earthtechling.com/2013/02/obama-pushes-hard-on-clean-energy-climate-change/
-
10 år. så er Obamas ord lov.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
det gjorde jeg nok.