Aktiesnakken — Februar 2013
-
Dette er en BOBFISH-Ligheden er faktisk slående-https://www.google.dk/search?q=blobfish&hl=da&client=firefox-a&hs=Egs&tbo=u&rls=org.mozilla:da:official&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=YWUWUbThCInrswa5_oEI&ved=0CDQQsAQ&biw=1680&bih=810
-
-
Ok her er så et spionfoto af Pete.Det forklare også hvorfor han er rejst meget langt væk
-http://ungmor.dk/phpbbforum/viewtopic.php?f=124&t=171798 -
se lige her hvad 93.000 vindmøller på 3MW kan. http://www.proinvestor.com/boards/63851/VESTAS-ER-STRONG-BUY#63945
-
Elbilerne kommer i løbet af de næste 10 år. De kommer i starten til at dominere i byerne, fordi de bliver den eneste form for transport der forbliver tilladt der. Byerne slipper både for støj og møg. Desuden vil elbilen være billigere en traditionelle motorer i anskaffelse. Dels på grund af lavere afgifter. Der vil også medføre en stor reduktion i CO2 udledningen og på den måde være med til at mindske jordens opvarmning.
Der er masser af andre sundheds fremmende fordele. Desuden vil elbilen være -
med til at holde olieprisen nede.
-
100% enig-Jeg tror at 2013 kommer til og byde på mange politiske beslutninger til fordel for alternativ energi-Lige som at den stigende opbakning fra erhvervslivet / industrien kommer til og sætte langt mere skub i tingene end man lige
umiddelbart forventer. -
Jeg troede faktisk for 10 år siden vi var nået længere end vi er, men må erkende at verden er en stor sejler. Vi mennesker er stok konservative i forhold til fremtiden. Godt der er nogle unge der kan se værdierne. En væsentlig årsag til at vindenergi går så langsomt er også de store oliemastodonters frygt for at olieprisen bliver presset. Det er de jo ikke interesserede i.
-
Der er ikke for og være modsat Wind-Men jeg syntes faktisk udviklingen går enormt stærkt.Det er ikke lang tid siden at vindenergi var noget man gik og roede med oppe ved tvind over en pibe og nogen socialistiske tanker.Hvis du dengang have postuleret at Vind i 2013 ville være en væsentlig del af investeringerne i nogen af verden største energi selskaber.Så havde de smidt dig ud på grund af mangel på realisme.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind